Denktank Chr.Unie doet aanTaqiya, kameleongedrag m.b.t. de islam.
Zie de overeenkomst met wat Segers zegt en wat Cohen zegt:”vrijheid van godsdienst, maar dan ook voor iedereen, ook voor de islam”
Dat zegt het CDA ook, nu geminimaliseerd als randverschijnsel olv. PKN domina Peetoom, tot 11 zetels in de peilingen. Ook de PvdA is verbrijzeld en ipv dat de CU daar nu van profiteert door zich eindelijk eens als een echt christelijke partij openbaart, die de islam ontmaskert met liefde voor de moslimmedemens, blijft men blaten dat “de islam een gelijkwaardige religie is en moet blijven!
Men bedoelt dat dan “in staatsrechtelijke zin”, maar dat moet je er wel bij vragen dan en dan nog blijft het een Godslasterlijk, crimineel standpunt.
De directeur van het WI (wetenschappelijk instituut) van de CU, Gert Jan Segers, draagt het standpunt van de CU uit over de islam op de manier, zoals een moslim met de waarheid omgaat.
Immers, in de islam mag je de informatie over de islam op allerlei manieren aanpassen om de belangen van de islam te behartigen en dat heet dan “taqiya” oftewel liegen dat het gedrukt staat.
Wel, bij de CU in het beleidsplan “Voorwaarden voor Vrede” van de hand van Gert Jan, staat het gedrukt: “de islam is een gelijkwaardige religie aan alle andere”.
Sinds 2009 probeer ik een antwoord van de CU te krijgen op mijn vraag, hoe ze dat rijmen met het feit, dat de islam als enige religie de wereld moet onderwerpen voor de koranAllah.
Daarmee is de islam een totalitair systeem, net als nazisme, communisme (socialisme) en we dienen volgens Karl Popper niet “tolerant te zijn voor de intoleranten”.
Gert-Jan ontwijkt eerst het gespek, na ruim een half jaar komt dat er dan, maar wat er gezegd wordt, wil hij niet in het openbaar bevestigen, want dat kwam in de buurt van erkenning van mijn mening.
Dan komt in genoemd beleidsplan (VVV) het idee van”gelijkwaardig door 1 deur met de islam”, oftewel “ samen in de multicultiboot”, alsof de islam niet de hele boot wil kapen, maar gelijkwaardig meevaart.
Een “contract” mbt. vreedzaam samenleven zou de oplossing zijn, in de zin van een “verbond” zelfs.
En recent , in een spreekbeurt bij de lokale CU in Spakenburg, wordt de benadering van de islam in “geestelijk” en “staatsrechtelijk” onderverdeeld.
In geestelijk opzicht erkend Gert-Jan, dat de islam haaks op het evangelie staat, tijdens zijn 7 jarig verblijft heeft hij het lijden en de onderdrukking van christenen daar persoonlijk vernomen van de slachtoffers.
Hij weet dat dus heel goed, kent ook de cijfers van Open Doors over christenvervolging door moslims e.d.
En hij beleeft dat uit een persoonlijk geloof in Jezus Christus, wat als basis voor mij herkenbaar is en oprecht, zoals hij dat verwoord.
Maar staatsrechtelijk vindt de CU, zoals door Gert Jan gesteld, dat de islam dezelfde rechten en plichten heeft als elke andere religie in ons land.
Dus kunnen er ongelimiteerd moskeeen bij, islamscholen en stichtingen en gaat de immigratie van moslims gewoon door.
Want de vrijheid die wij als christenen hier hebben, moeten anderen ook krijgen, ongeacht wat ze geloven en de mogelijke wanpraktijk moet dan worden afgeschermd door de grondwet.
Het is een opdracht en een uitdaging voor christenen, om de andersdenkende mens gelijkwaardige vrijheid te geven, ook als je vervolgd en uitgemoord wordt in navolging van de ideologie/religie van die ander.
Bijbelteksten worden aangehaald : “stop het zwaard terug in de schede” en “laat onkruid en koren tegelijk opgroeien”; een bizar misbruik van die teksten, want die gaan over heel andere zaken.
De laatste lezing van Gert-Jan als vertegenwoordiger van de denktank van de CU was op een studiedag van het Zoeklicht in Doorn; een christelijk conferentieoord , wat ook het gelijknamige blad uitgeeft.
Henk Schouten, directeur Zoeklicht, legde uitstekend uit, dat de korangod Allah absoluut niet dezelfde kan zijn dan de God van Abraham, Isaak en Israel, zoals in de Bijbel beschreven en zichtbaar in Jezus Christus.
Zie zijn lezing op http://www.zoeklicht.nl/artikelen/islam+en+de+bijbel_3238
Hubert Luns, die sprak over “zending onder de islam”, zie http://www.scribd.com/doc/70823677/Zending-aan-de-Islam-Hubert-Luns en Feike ter Velde, dagvoorzitter en ik zijn het daar roerend over eens.
De koranAllah is een afgod, een manifestatie van de duivel zelf.
Zie het manifest, waarin we daar heel duidelijk over zijn en wat door een zeer kleine minderheid van de geestelijk leiders in ons land ( 30 van de 9000 ! ) werd ondertekend, wel gesteund door ruim 300 sympathisanten.
http://tora-yeshua.nl/2010/08/voorgangerspredikanten-e-a-steunen-vvdcdapvv-coalitie/
Ik stelde na de lezingen 2 vragen aan de CU/Gert-Jan:
Waarom zegt de CU noch in haar publicaties, noch mondeling in het openbaar, dat de koranAllah een afgod is , dus een duivelse manifestatie?
En waarom stelt de CU, dat de islam in staatsrechtelijke zin in ons land gelijkwaardig is aan alle andere religies?
Antwoord van Gert Jan was geen antwoord, was taqiya , gedraai.
Want hij herhaalde zijn lezing, het recht op vrijheid van de andersdenkende, ook als die ander de staat wil overnemen .
De Arabische lente zag hij weliswaar somber in op korte termijn, maar de christenheid had ook een lange en moeilijke voorgeschiedenis op weg naar de huidige democratie en die tijd moesten we de islam ook gunnen.
En de vraag naar “dezelfde God of niet” stelde hij nooit, kwam niet aan de orde, als de geinteresseerde moslim maar door kreeg wie Jezus was, dan kwam het helemaal goed.
Volgens Gert Jan zijn er moslims, die na het aanvaarden van Jezus vertellen, dat ze “nu God (de koranAllah dus) beter hebben leren kennen” en er zijn moslims, die zeggen, dat ze een afgod achter hebben gelaten en door Jezus nu voor het eerst de Ene ware God hebben leren kennen.
Die misleidende onzin heb ik van diverse organisaties, die het evangelie aan moslims brengen , gehoord en hun beleid is dan ook, om geen uitspraak te doen over “dezelfde God of niet” en uiteindelijk blijkt dan , dat het toch ten diepste “dezelfde God” is.
Ik weet dat na veel onderzoek van Arab Vision, St. Evangelie en moslims, de EO , MAR van de G.Kerk Vrijgemaakt en St. Gave, waar Gert Jan overigens bestuurslid is, er net zo over wordt gedacht.
De PKN evenzo, zie http://tora-yeshua.nl/2010/11/pkn-synode-1112-nov-islam-gelijkwaardig-koranallah-en-de-ene-ware-god-in-de-bijbel-jhwh-dezelfde/
De RK kerk stelt gewoon ronduit, dat de koranAllah dezelfde God als in de Bijbel en in verklaring van 300 evangelische leiders wordt dat ook beaamd, als antwoord op “a common word” , brief van moslimgeleerden.
Zie http://tora-yeshua.nl/2010/08/misleiders-tekenen-ook-een-verklaring-onze-hemelse-vader-in-de-bijbel-is-dezelfde-als-de-koranafgod-allah-2/
Dus Gert-Jan zit in “goed “ gezelschap, de ruime meerderheid van de christenen en overigens ook Joden zegt hetzelfde, het gaat om “dezelfde God” in Bijbel en koran.
En omdat dit natuurlijk Godslastering is en na vergelijking van de 2 beschrijvingen in koran en Bijbel totaal onhoudbaar is, gaan we draaien.
Vooral ook ter wille van de fondsenwerving en een zo breed mogelijke achterban, politiek correct.
Afhankelijk van de toehoorders wordt het accent wat verlegd, bij het Zoeklicht krijgen de toehoorders als antwoord:”de islam is heel wat anders dan het christelijk geloof”, waar bij ineens de kreet “islam is een gelijkwaardige godsdienst” niet meer gehoord wordt in antwoord op mijn vraag.
Maar bij de lokale CU in Spakenburg is dat het hoofdthema en is de islam wel degelijk vooral staatsrechtelijk “gelijkwaardige religie”.
Misselijk wordt ik van die lafhartigheid.
Wel heel goed weten, hoe ex-moslims en christenen lijden ,vervolgd worden en uitgemoord , gelegitimeerd vanuit de islambronnen, maar dat duivelse systeem toch als “gelijkwaardige religie in Nederland behandelen ipv. de waarheid te zeggen en grondwetswijzigingen te eisen.
En dan te laf zijn om het beest bij de naam te noemen: de koranAllah is de duivel zelf en de islam is voorzegd in Dan. 9 en herkenbaar als een vorm van de antichrist.
Volgens de CU en diverse kerken en onder moslims evangeliserende stichtingen valt dat allemaal wel mee, het is toch “dezelfde God” en als je Jezus er nu maar bijpakt, desnoods als Isa vanuit de koran, dan is het ok.
In Nigeria heet dat dan “chrislam” en een PKN predikant als Jaap Hansum heeft het in EO blad “Visie” , nr. 46 van 2006, over “Jezusmoslims”
Naar mijn mening zijn ex-moslims, die de afgod Allah uit de koran niet zien als een duivelse misleiding, waar ze van verlost zijn geworden door het geloof in Yeshua ha Mashiach, (Jezus Christus), in Wie ze de ene ware God van Abraham, Isaak en Israel vinden als de Vader, hebben er nog niets van begrepen.
Ze blijven tussen wal en schip hangen dankzij de misleiders, die hen zo hebben voorgelicht en tot deze misleiders behoren genoemde organisaties en kerken.
Prof. Bernard Reitsma (PKN), Marten de Vries (GKV), Gert-Jan Segers (die met Marten de Vries een cursus leidde over de islam), Jos Strengholt, ze zitten allemaal in dat schuitje en zijn verantwoordelijk voor deze geestelijke misleiding.
Op mijn website is daar genoeg over te vinden, zet de namen maar in de zoekmachine op www.tora-yeshua.nl
Van harte hoop en bid ik, dat deze ontmaskerende artikelen bij zullen dragen tot helder inzicht onder christenen en daarmee moslims het evangelie zullen horen zoals de Bijbel leert.
Want iemand , die zo’n ander evangelie leert, is volgens Galaten 1:6-10 vervloekt.
Dat slaat zeker op Mohammed, maar genoemde dwaalleraars en misleiders zijn net zo erg.
Shalom, altijd bereid tot nader gesprek,
Ben Kok (joods-chr. pastor)
www.tora-yeshua.nl
http://tora-yeshua.nl/2010/02/maurits-berger-gert-jan-segers-in-cuislamiserings-promotie/
http://tora-yeshua.nl/2009/10/cu-maakt-diepe-excuses-aan-pvv/







Op 30 oktober 2011 @ 11:22 schreef Abranna
Mattheus 10:32 3 en 33
Een iegelijk dan, die Mij belijden zal voor de mensen, dien zal Ik ook belijden voor Mijn Vader, Die in de hemelen is.
Maar zo wie Mij verloochend zal hebben voor de mensen, dien zal Ik ook verloochenen voor Mijn Vader, Die in de hemelen is.
——————-
Arabist Hans Jansen (getuige-deskundige in het Geert Wilders proces) doet een boekje open over Moslims en hun heilige oorlog:
http://pineut.wordpress.com/2011/10/29/geert-wilders-is-een-kruisridder/
Op, op, ten strijde, Jeruzalem bevrijden! Hans Jansen ISBN 978 90 490 2408 6 17,50 euro
Op 30 oktober 2011 @ 14:59 schreef Aliyah
Oorsprong van de naam Allah; meer lezen zie;
http://www.google.nl/url?q=http://www.jesussaves.nl/index.php%3Fcontent%3D95&sa=U&ei=aEmtTsPxEIqf-Qb-8enzDw&ved=0CCgQFjAIOAo&usg=AFQjCNGd7xlugyf1MQB5BtAQ_CLlwG9_1g
shalom,
Aliyah
Op 30 oktober 2011 @ 18:33 schreef Ben
Hi Aliyah, dat is de website van een van onze Tora-Yeshua vrienden, die ik van de week ga bezoeken, prima site.
Shalom,
Ben
Op 30 oktober 2011 @ 22:59 schreef Aliyah
mooi Ben, ik vindt het een goeie site,zonder hooghartig of hoogdravend of belerend te zijn,ik hoop dat dit zo blijft
shalom,
Aliyah
Op 30 oktober 2011 @ 15:55 schreef Caesar
De Christen-Unie biedt gelovigen met moed geen ruimte om door te stomen in haar rangen en het hete onderwerp van de islam op een meer oprechte manier te adresseren. Tegelijkertijd misbruikt men posities van aanzien en macht binnen deze partij om de volgelingen dom te houden. Als dom stemvee dus. Zo zit er geen toekomst in voor de ChristenUnie. Wie weet zien ze op een dag een engeltje de volgende tekens in de lucht aanbrengen: “Mene Mene Tekel Upharsin”.
Op 30 oktober 2011 @ 18:40 schreef Ben
Ave Caesar, helaas helemaal eens, op een enkele individuele uitzondering na. Maar als partij? Ze dumpen de SGP en zoeken aansluiting bij Groen Links, D66 en PvdA.
En maar hakken op de PVV.
CDA vandaag op 11 zetels, dat heb je als je principeloos en Geestloos aan de gang blijft.
Shalom,
Ben
Op 4 november 2011 @ 01:14 schreef C. Horsman
Beste Ben,
Jij hebt op de PVV gestemd.
Ja zelfs andere christenen opgeroepen om dat zelf ook te doen.
Waarom? Omdat Wilders zo voor Israël is.
Deze Wilders, die elke vreemdeling wil tegen houden ( zie Mauro).
Deze Wilders, die voor het ontslaan van weigerambtenaren is.
Wilders die dan misschien voor Israël is, maar niet voor zijn Verlosser.
Hoe kan je met die houding naar moslims nog de blijde boodschap aan hen brengen.
Op 4 november 2011 @ 08:52 schreef Ben
Beste C.Horsman,
Je bent abuis, mijn vrouw en ik hebben samen 2 stembiljetten en als ik die dan wegbreng , is er 1 voor de SGP en 1 voor de PVV, omdat dat de partijen zijn, die iets tegen de islamisering doen.
Zeg ik dan, dat die 2 partijen verder ook alles goed doen? Wat een domme gedachte.
We stemmen allemaal bij gebrek aan beter en sommigen stemmen helemaal niet, omdat het allemaal zeer tekort schiet.
En je laatste in is helemaal het toppunt van niet nadenken: als Wilder/PVV te kort schiet in meerdere opzichten (net als de rest van de politiek), dan zou ik het evangelie niet mogen brengen aan moslims?
Denk even na voor je wat schrijft.
En a propos, wat stem jij? Ik had begrepen CU. Stel je zelf daar es wat vragen over, zet eerst even Segers of CU in de zoekmachine op deze site, dan ben je aardig op de hoogte.
Shalom,
Ben
Op 30 oktober 2011 @ 17:14 schreef cornelia
zie mijn reactie (2) op:
http://tora-yeshua.nl/2011/10/arabische-winter-dus-obama-als-sneeuwman-christen-lijken-als-sneeuwballen-leve-het-kalifaat/#comments
—-
shalom cornelia
Op 30 oktober 2011 @ 17:57 schreef Pieter A Meijer
Shalom Ben;
In dit dorp staan sinds enkele jaren 2 mosques. In de beide andere dorpen van deze gemeente, zijn nog eens 1 mosque en een zaaltje beschikbaar.
Dit, terwijl de Evangelie gemeente pas dit jaar (na 25 jaar soebatten) de 1e paal mocht slaan. Die ook nog eens bijna naar Australië werd geslagen. Overbodig? Of?
Het aantal muslims in deze gemeente is een paar%.
Het bezoek aan beide mosques rechtvaardigd niet 2 locaties.
Tevens staan beiden op steenworp (100m en 50m) afstand van reeds lang aanwezige kerkgebouwen.
Dit is tegen de APV! Maar ja.
Direct naast de Marc-mosque en de PKN-ark is ook nog eens het “Odd Fellowhuis
geplaatst. Hier worden zondag ‘s morgens VM diensten gehouden.
Echt een int. multi culti gebeuren in dit dorp.
Welaan, er is toch maar 1 ding dat telt. Am Yisra-El Chai en Kom Yashua, kom.
Op 30 oktober 2011 @ 21:05 schreef Ben
Hi Pieter,
Hoog tijd dat er een Tora-Yeshua gemeente komt bij jullie!
Kan in het begin bij iemand thuis, later een zaaltje huren, geen probleem.
Shalom,
Ben
Op 30 oktober 2011 @ 20:44 schreef Hans de Vries
Er bestaan meer mensen in de EUSSR die hun verstand nog niet kwijt zijn. Zie bijvoorbeeld dit artikel op de site artikel7.nu: http://www.artikel7.nu/?p=73245 Maar of de Titanic van de Nieuwe Wereld Orde (NWO) daardoor gestopt kan worden? Dat denk ik niet. Een ding is wél zeker, het schip zal uiteindelijk vergaan.
Shalom, Hans.
Op 30 oktober 2011 @ 21:47 schreef Ben
Hi Hans, inderdaad en voor het vergaat komt Yeshua ha Mashiach ben David, die volgens Zach. 14 precies op tijd komt om Yerushalayim te redden van de ondergang en daarmee het volk Israel en daar mee de wereld.
Shalom,
Ben
Op 30 oktober 2011 @ 22:44 schreef Jiooda
Allah is de godheid van de Mohammedanen (Moslims).
Zij beweren en geloven, dat hij geen zoon heeft.
Allah is dus niet te vertalen in God.
De God die wij als Christenen kennen, heeft wél een Zoon,
Zijn Naam is Jezus Christus.
Allah is en blijft dus Allah waar ook ter wereld.
Onze media echter vertalen de naam Allah echter in God en dat is iets, wat de moslim en de christen in het verkeerde keelgat schieten.
Er is maar één God en dat is dé God van Israël en deze bracht Zijn Zoon, Jezus de Christus naar deze aarde tot verlossing van ons allen, ook van de moslims!
Door nu Allah in God te vertalen doet dat afbreuk aan het geloof van de moslim, want de God van de Christenen heeft nl. wél een Zoon; Jezus de Christus.
Op de koepel van de Omar-moskee staat een citaat uit de koran:
“Allah heeft geen zoon”.
De Christen kijkt vreemd op, als hij leest wat er op die koepel geschreven staat omdat die onjuiste vertaling voor hem zou betekenen dat God geen zoon zou hebben.
Als dus de media eens wakker werden!
Waar zijn de intelligentsia onder hen gebleven?
Waarvan akte.
Jiooda.
Op 30 oktober 2011 @ 23:08 schreef Ben
Hi Joop, goed weer wat van je te horen!.
Intelligentsie in de media? Veel krantenredacties en journalisten en TV/radioprogramma-makers spreken slechts “their masters voice” en die “master ” heet George Soros, jood zonder Tora en zonder Yeshua.
Shalom, ook aan Alja,
Ben
Op 31 oktober 2011 @ 10:31 schreef angela
Ik heb altijd bewondering voor Joel Voordewind hoe hij het opneemt voor het Joodse volk en de vervolgde christenen.Ook was er een dame uit de CU(sorry ben haar naam vergeten) die tijdens het debat over de koosjere slacht wel de moeite nam om om 6 uur op maandagochtend bij de Joodse slacht te gaan kijken. Misschien is het een idee om deze mensen een berichtje te sturen als ze naar Gods woord handelen en te zeggen dat we de stap van hun waarderen en voor hun bidden.
Op 31 oktober 2011 @ 11:31 schreef Ben
Dat is een mooie gedachte Angela, doen!
En zoals je ziet op onze site, Joel Voordewind wordt gewaardeerd, zie bericht over de demonstratie met de Kopten recent en video van demo in Den Haag voor Israel.
Shalom,
Ben
Op 31 oktober 2011 @ 15:52 schreef Aliyah
angela, hier wat informatie over het gebrek aan belangstelling voor het koosjere slachten,hier kunt u lezen dat koosjer slachten geen’barbaarse methode is’ http://www.google.nl/url?q=http://www.nieuweoogst.nu/scripts/edoris/edoris.dll%3Ftem%3DLTO_TEXT_VIEW%26doc_id%3D1439269&sa=U&ei=z6SuTvzIM4u0-QaN8v3sDw&ved=0CBkQFjAE&usg=AFQjCNEDdVwZ8-IHby99RxRmWaggJsbj_Q
(Esmee Wiegman van de CU mag dus absoluut alsnog in het zonnetje gezet,want zij was wel op de uitnodiging ingegaan)
wat een ophef was er destijds en nu hoor je er niets meer van!
http://www.google.nl/url?q=http://www.christenunie.nl/page/12999&sa=U&ei=UrauTtDTAtChOsT1uNIP&ved=0CB8QFjAD&usg=AFQjCNGQf6sn8L4Of1-_l-8NrHOysxbj6A
shalom,
Aliyah
Op 31 oktober 2011 @ 22:22 schreef Ben
Hi Aliya, op het punt van kosher slachten zat de CU goed en ze doen wel vaker wat goeds. Overigens moet het in de 1e kamer nog worden goedgekeurd of hopelijk afgekeurd.
Maar hier gaat het over islam, islamisering en alle ellende voor de slachtoffers, dankzij het ongelimiteerd importeren van moslims met de haatideologie, volledig gesteund door de CU.
Ik heb net 3 slachtoffers gesproken, ex-moslims met veel problemen en doodsbedreiging wegens uitzetting naar Irak.
We zullen zien of de CU het lef heeft deze man te laten vermoorden in Irak door de uitzetting te laten gebeuren; ik houd al die kamerleden verantwoordelijk en uiteraard de regering.
Es zien wat politiek en geestelijk leiders hiermee gaan doen, wordt vervolgd.
Shalom,
Ben
Op 31 oktober 2011 @ 13:20 schreef jan& hanny
Bedankt Ben voor je zeer goed geschreven artikel.
Het is bijzonder belangrijk dat je scherp blijft in dit onderwerp. Het blijkt dat anderen
anders niet willen luisteren naar het geschreven Woord.
Het komt bij ons over dat genoemde personen ziende blind zijn of anders dat
er een bedekking op hen licht.
Bedankt en Gods zegen
Op 2 november 2011 @ 21:59 schreef Samuel
Hoi ben, ik ben het helemaal met je eens! De CU is onverbeterlijk net als het CDA. Gelukkig heeft de Christenunie nog éen echte christen in de kamer (Joel Voordewind). Als hij er niet was zou de CU hetzelfde overkomen als het CDA nu.
Zoals belooft volg ik nu al 3 maanden Glenn beck op de voet en ik kan je gerust stellen, Beck is wel degelijk een echt christen. Hij reist stad en land af om mensen op te ropen zich voor te bereiden op de komst van de Messias. Naar mijn mening is hij misleid door zijn mormonenkerk maar in iedere kerk zit tegenwoordig wel de een of andere ernstige dwaling. Niemand is puur. Ik kan echt iedereen aanraden om zelf te checken op GBTV.
Op 2 november 2011 @ 23:08 schreef Ben
Hi Samuel, hoe is het met je? Goed weer wat te horen, CU is nog net zo beroerd als toen ik je sprak.
En Glenn Beck is , zoals je zelf zegt” een echte christen, die misleid is door de Mormonen”.
Hoe echt ben je dan als christen?
En erger: hij heeft het nergens over Yeshua als lijdende Mashiach en dat is wel de essentie.
Zie de misleiding ook bij hem toeslaan, net als in Alblasserdam, maar dan op andere wijze.
Shalom,
Ben
Op 3 november 2011 @ 22:12 schreef Samuel
Laten we inderdaad het voorbeeld volgen van de christenen van Berea. Laten we alles wat christelijke leiders ons vertellen toetsen aan de Bijbel en dan bewaren wat waardevol is en verwerpen wat dwaling is.
Alblasserdam is m.i. nog erger dan mormonisme maar goed…
Het CDA is bezig met zelfdestructie en het blijkt maar weer dat niemand zo goed is in auto-destructie als een naam-christen. In de CU zit nog steeds een klein beetje potentieel en daarom zijn ze tot nu toe nog niet keihard afgestraft in de peilingen. Mochten ze ooit de weinige echt positieve christenen eruit gooien dan zijn zij ook overgeleverd aan de wolven.
Met mij gaat het goed, maar ik bereid me serieus voor op de economische ondergang van Europa want ik geloof dat die aanstaande is. Europa wordt geoordeeld voor het opnieuw verlaten van God’s volk en zijn woord. De onstopbare val van de Euro is denk ik maar het begin van een serie van zeer zware tegenslagen die uiteindelijk wellicht zullen eindigen in een nieuwe grote europese burgeroorlog (zoals bijvoorbeeld de 30 jarige oorlog). Ik hoop dat ik het mis heb maar er komen zowiezo zware tijden!
Op 3 november 2011 @ 22:46 schreef Ben
Helemaal eens Samuel; het goede nieuws is dan wel, dat Yeshua spoedig komt, als Mashiach ben David te Yerushalayim.
Shalom, inderdaad goed om altijd voorbereid te zijn, m.n. geestelijk en ook praktisch.
Ben