“Overwin alle niet-moslims, vestig het kalifaat” via diverse nieuwe moskeeen als boodschap naar Nederland.
NB: even op krantenbericht (met dank aan de Volkskrant) klikken, dan wordt het vergroot.
Helaas maakt men zich in het artikel alleen maar druk om de vertragingen in de bouw, “lastige geboorte” en dat soort kreten. Maar het aantal van 600 moskeeen groeit door en daarmee het aantal minaretten met luidsprekers, waar uit klinkt, liefst 5 keer per dag, maar in elk geval op vrijdag rond 13 uur, dat de koranafgod Allah de grootste is en steeds meer groter en Mohammed zijn boodschapper/profeet.
En we lezen wat de boodschap is, die Allah via Mohammed bekend maakt in de koran: de wereld is alleen voor moslims, niet-moslims moeten op termijn uitgeroeid worden, zodat het kalifaat wereldwijd gevestigd wordt.
Nee, dat is geen democratisch besluit van de VN (voor zover die daaraan doen dan),maar een dictaat van de koranafgod via Mohammed, 1400 jaar islam en de Organization of Islamic Cooperation http://en.wikipedia.org/wiki/Organisation_of_Islamic_Cooperation
Medio 2011 deed Hizb ut Tahrir weer zo’n poging, om in Nederland vast het kalifaat uit te roepen, maar daar hebben we in een Tora-Yeshua demonstratie ism. enkele anderen, w.o Amsterdam Post, fors bezwaar tegengemaakt.
Zie http://tora-yeshua.nl/2011/07/hizb-ut-tahrir-erger-dan-een-sekte-gesubsidieerd-hoogverraad/
De islam wordt ondertussen wel gezaaid in ons land en zolang zaaigoed niet opkomt, merk je er niet veel van. Maar we zien minstens 1 miljoen moslims, volgens sommigen 1,5 tot 2 miljoen zelfs, maar als we het op de officiele 1 miljoen houden, is dat al erg genoeg.
En zolang dat moslims zijn, die de koran niet als het ultieme woord van de koranafgod Allah , die voor hen de enige God is, houden, gaat het ook nog wel, dan zijn het de “aardige moslimmedelanders” die er ook genoeg zijn.
Maar dan zijn het ook geen toegewijde moslims, pas als je echt het hele islampakket doet, de 5 zuilen etc., vrouwenonderdrukking, verachting voor de niet-moslim als dhimmi en kafir, dat gaat het er op lijken; ook een beetje baard/Taliban kledij en de vrouwen minstens fors gesluierd richting burka.
Het groeit door, in slaap gesukkelde Nederlanders, het wordt vanzelf een democratische meerderheid, een Nederlandse lente zogezegd.
U zag het in Egypte: bevrijd van Mubarak, het paradijs komt er aan; maar helaas, de moslimbroederschap kreeg 70% van de stemmen en haalde bijna een absolute meerderheid in het parlement.
Mubarak niet fijn? You ain’t seen nothing yet, of in gewoon Nederlands :” van de regen in de drup. O ja, dat noemt links dan “lente”, Frans Timmermans van de PvdA was helemaal wild entousiast een half jaar geleden, maar die is toch wat stil geworden recent.>
Gelukkig hebben we Job Cohen nog, “samen gezellig Nederlander zijn” of de CU met “islam als gelijkwaardige religie”, ook leuk.
De oplossing? Geen moskee er meer bij, islam net als nazisme en communisme zoals in Noord-Korea gewoon niet accepteren in onze democratie, want elk totalitair systeem is de dood voor alle vrijheid.
En afgoden aanbidden is nog nooit goed geweest, gaat dwars tegen de Tora in; Yeshua, de levende Tora , wijst ons de enige goede weg, tot JHWH, de Vader, de God van Abraham, Isaak en Jacob.
Ook voor de moslimmedemens.
Shalom,
Ben Kok (joods-chr pastor)








Op 30 januari 2012 @ 17:09 schreef Aliyah
goedemiddag! kent u de tegenhanger van bovenstaande oproep? over “overwinning” gesproken; Yeshua,de Heere Jezus zegt; houdt goede moed,Ik heb de wereld overwonnen! u kunt dit lezen in Johannes 16:33,waar Yeshua,onze Heere en Heiland ook zegt;in de wereld zult gij verdrukking lijden en in mijn eigen woorden voeg ik hier aan toe; ondanks de verdrukking,ervaar ik de vrede in Yeshua!
kent u de tegenhanger van;’ overwin alle niet-moslims,vestig het kalifaat’,nee? weet u dat misschien niet? Yeshua,de Heere Jezus zegt tegen Zijn discpelen/leerlingen; gaat dan henen en maak alle volkeren tot Mijn discpelen en doop ze in Mijn naam.dit nu is de opdracht van een ieder die Yeshua wil volgen en dienen!
*bedenk dat wie in Yeshua,de Heere Jezus is,meer dan overwinnaar is! ik ben dus totaal niet onder de indruk van de tegenstander,ik weet met welke wapens ik heb te strijden,ik blijf nuchter en waakzaam
shalom
Aliyah
Op 31 januari 2012 @ 02:36 schreef Paul Jansen
Aliyah,
Je hebt helemaal gelijk. Ik hoop maar dat de gewone nederlanders een keer wakker worden. Als het dan nog maar op tijd is. Wat ik zag in Amsterdam vorig jaar toen ik bij die kalifaatuitroeping was, daar rezen mij de haren ten berge van. Als dit zo doorgaat dan komen er zoveel moslims bij (geboren in Nederland!) dat die groep vanzelf de grootste wordt en democratisch af kan dwingen dat hier de sharya wordt ingevoerd en het kalifaat wordt opgelegd aan alle Nederlandersd! Hebben we een west-europees moslimland binnen de EU! Doemscenario misschien?
Shalom,
Paul Jansen
Op 31 januari 2012 @ 13:00 schreef Gielah
We zullen er doorheen moeten of voor die tijd worden opgenomen.
Dat wakker worden zie ik voorlopig nog niet gebeuren, daar vrijwel de gehele westerse samenleving met oogklappen voor politiek correcte slaapliedjes nazingt en heel erg boos wordt, zodra iemand een poging doet hen uit de gevaarlijke sluimering te wekken.
Maar zolang wij dit alles zien als een noodzakelijke en door de Allerhoogste voorziene en gewilde stap op weg naar Zijn doel en Hij de door de duisternis beïnvloede islamitische en linkse horden daarvoor gebruikt, zoals hij het kwaad veelvuldig gebruikt en zelfs in het voor Hém en ons góede omzet – en wij intussen blijven getuigen en verwachten – kunnen wij dwars tegen het woeden van de gehele wereld in.. toch in de rust en in de vreugde blijven.
Op 31 januari 2012 @ 13:26 schreef Ben
Amen Gielah,
shalom,
Ben
Op 31 januari 2012 @ 15:23 schreef Paul Jansen
Helaas, het is niet anders. Maar ik wil wel strijdbaar blijven en mensen toch in discussies erop wijzen. Velen in Nederland denken er trouwens net zo over maar ze durven dit niet hardop te zeggen omdat zij anders voor fascisten of nazi’s worden uitgemaakt of onder sociale druk komen te staan. Ik heb het zelf ook meegemaakt.
Shalom,
Paul Jansen
Op 31 januari 2012 @ 16:22 schreef Pieter A Meijer
Shalom Aliyah;
Dit is voor de gelovigen in Yashua de enige weg en dagelijkse houding.
Tevens is het voor anderen van belang, om die houding over te dragen/voor te leven.
Overigens kan ik je zeggen, dat dit in 9 v/d 10 gevallen, niet in dank word afgenomen. Toch is dat voor de gelovigen/geredden; nvt.
Shalom Paul;
De tijd is voor de islam te kort om nog veel te kunnen doen. Maar alles wat zij nog bereiken is te veel!
Shalom allen;
Er zal nog een giga opwekking komen. En wel zeer spoedig.
Nog een kleine tijd en de 144.000 boodschappers v/h Goede Nieuws, gaan de Aarde rond.
De voorvaderen van “Het Volk” zijn al meer dan 2000 jaar bezig. Met wisselend succes. Ja, dat wel. Maar 1942 jaar geleden is de voorlaatste “evangelisatie-actie” begonnen. 6 jaar Na dit jaartal, kwam Yis’ra-El weer terug in het land. In 1967 kwam Torah weer terug in Yerushalayim.
Dit is GEEN go(o)chelen met getallen. Zie alleen de verbanden.
Op de kaft v/d Loeach van het NIK staat het jaartal 5772. Na de Schepping.
Hetgeen zou kunnen inhouden dat de in barensnood zijnde Schepping; nog meer dan 200 jaar moet wachten op De Verlossing/Wederkomst.
Maar het gaat niet aan om te stellen, dat we “wel zullen zien”. Neen, YHWH heeft ons verstand en inzicht door profetieën gegeven, om te kunnen uitzien en te verwachten.
Luister naar de songteksten van Avraham Fried en Mordechai ben Dawid.
Die staan BOL van verwachting in zekerheidsverlangen.
Dus hoe meer de druk uit de onderwereld toeneemt; des te groter wordt de zekerheidshoop op de Verlossing.
Am Yis’ra-El Chai.
Op 31 januari 2012 @ 21:40 schreef Ben
Hi Pieter,
Kun je es uitleggen, waar mensen toch die opwekking op baseren? Ik hoop dat men gelijk krijgt, maar ik zou niet weten waarom.
Yeshua zegt:” Zal de Zoon des mensen nog het geloof vinden op aarde, als Hij komt?” , Lucas 18:8
Mbt 5772: je bedoelt, dat we tot 6000 zouden moeten wachten? Dat denk ik niet, velen zien dit jaar , 2012 als een kantelpunt en de volgende 3,5 jaar zullen moeilijk zijn, Yeshua zou heel goed kunnen komen in 2016, Sukkoth.
Overigens zou er in die 5772 jaren een fout van 200 jaar zitten, dus als het daar om gaat, schieten we ook hard op naar de 6000.
We zijn voorzichtig met jaartallen, zie danielstimeline.com , gaat ook die richting, Mark Blitz, Yeshua belijdende rabbijn in New York ook.
Yeshua is met ons, al de dagen , tot aan de voleinding der wereld.
Shalom,
Ben
Op 31 januari 2012 @ 22:53 schreef Gielah
Persoonlijk geloof ik ook niet in die opwekking.
De Bijbel geeft daar ook geen aanwijzingen voor!
Daarnet kwam ik deze reactie tegen op Amsterdam Post ( en dan wrijf je toch wel weer even je ogen uit):
——————————————————–
De totale idiotie slaat toe:
Vader en Zoon uit de nieuwe Bijbelvertaling geschrapt want beledigend voor moslims
A controversy is brewing over three reputable Christian organizations, which are based in North America, whose efforts have ousted the words “Father” and “Son” from new Bibles. Wycliffe Bible Translators, Summer Institute of Linguistics (SIL) and Frontiers are under fire for “producing Bibles that remove “Father,” “Son” and “Son of God” because these terms are offensive to Muslims.”
http://news.yahoo.com/father-son-ousted-trinity-bible-translations-003300519.html
————————————————————————————–
Wel: wij kennen allemaal 1 Johannes 2: 22:
“Dit is de antichrist, die de Vader en de Zoon loochent”.
Islam en ontrouwe kerk verenigen zich in het afwijzen van de Vader en de Zoon.
De duisternis verzamelt in deze tijd allen, die bij zijn rijk horen: ” Wie onrecht doet… hij doe nog meer onrecht… wie vuil is, hij worde nog vuiler..”.
De demonen maken overuren!
Maar wij hebben de belofte: “Zie .. Ik ben met u… alle dagen… tot aan de voleinding der wereld”.
Laat ons dan heilig leven, want in Hem zijn wij heilig!
Laat ons ook vooral een ieder vergeven, die ons iets misdaan heeft, want dat is ons vóórgeleefd!
Laat ons bidden voor al onze geloofsbroeders en – zusters, die gevangen zitten en vervolgd worden… want Yeshúa vereenzelvigt Zichzelf met hen.
Laat ons Israël zegenen, want in Israël is en wordt de wereld gezegend.
Op 1 februari 2012 @ 07:47 schreef Ben
Hi Gielah,
Dank voor je info, zie mijn laatste artikel er over. Het is een bizarre, maar ook heel interessante ontwikkeling, want de kerken krijgen hun “3 Personen in de Godheid”leer als een boemerang terug in hun gezicht.
Shalom,
Ben
Op 31 januari 2012 @ 23:21 schreef Pieter A Meijer
Shalom Ben;
De “rekenfout”zou zijn ontstaan door een verschil van mening tussen 2 rabbijnse stromingen. Dit is een verschil van 220 jaar.
Dus: 5772 + 220 = 5792+
Het officiële Bijbelse jaar begint op de 1e dag van de maand Niesan.
Mogelijk is de laatste 7 jaar al begonnen.
Het kan ook zijn, dat er al (een deel van) die 7 jaar voorbij is. Ik weet het niet.
Echter, die grote opwekking zou moeten worden gegenereerd door 12.000 mensen van de 12 stammen. Dus 144.000.
Tevens zijn de astronomen er over eens, dat in 2014 en 2015, tijdens 1 v/d Feesten, een bloedrode maan boven Yerushalayim (volledige verduistering) zal zijn.
Overigens is dit ook in Dec. vorig jaar gebeurd.
Het is niet de bedoeling om mensen op het verkeerde been te zetten.
Tot zover.
Am Yis’ra-El Chai.
Op 1 februari 2012 @ 07:35 schreef Ben
Hi Piet,
We zitten op dezelfde lijn, zo blijkt uit je antwoord; maar mijn vraag is nog wel: die opwekking. Je noemt de 12 stammen. Maar hoe leg je dat dan uit? Als je Yeshua komt, dan is dat volgens Zach 14 op het einde van de verdrukking, Yerushalayim is deels ingenomen.
Dan begint het 1000 jarig rijk en als je dat als opwekking ziet, dan kan ik me dat goed voorstellen, want na de aanname van Yeshua is “gans Israel”, dus de dan levende Joden, tot geloof gekomen, zo zou je uit Zach.12:10-14 (huis van David) kunnen opmaken.
Maar dat is dan ook gelijk het tot leven komen van allen, die in oprecht geloof gestorven zijn plus de dan levende Yeshua-belijders uit Israel en de goyim samen, de Bruidsgemeente vanaf Adam/Eva dus, die met Yeshua regeert in dat 1000 jarig rijk.
Hoor weer graag van je en van anderen op dit punt.
Shalom,
Ben
Op 1 februari 2012 @ 11:12 schreef cornelia
Hoi Pieter,
Volgens mij is : 5772 +220= 5992
Maar ik kan er naast zitten hoor, ik ben beter in taal dan in rekenen:-)
——-
shalom cornelia
Op 1 februari 2012 @ 13:03 schreef Peter Janssen
Hallo Ben,
De discussies die hier over moslims worden gevoerd doen me sterk denken aan wat ik in de literatuur lees over de discussies in Europa in de jaren voorafgaand aan WO2. Kennelijk hebben we niets geleerd en realiseren we ons niet dat het zwartmaken van anderen (zie Paul Jansen hierboven) nooit iets oplevert en altijd contraproductief is. Het Christendom en het Jodendom moeten uitgaan van hun eigen kracht en zich niet steeds blijven afzetten tegen de islam, want dat is een zwaktebod van formaat. Dit hele gedoe rondom moslims geeft alleen maar aan hoe zwak we zelf in de kern zijn en niet vanuit onze eigen kracht in het leven staan. Het ziet er inderdaad naar uit dat de islam een allesbepalende rol in de wereld zal krijgen, maar ik lees nergens constructieve analyses over hoe dat komt en wat de rol van de Christenheid daarbij is. Is het Christendom aan het falen??? Over het Jodendom valt niet zoveel te zeggen omdat het maarom een paar miljoen mensen gaat. Met alle respect, maar die paar miljoen zullen op lange termijn niets uitmaken op het wereldtoneel. Inderdaad Ben, we moeten goed nadenken over de islam, maar wel op een positieve manier. Ik las op een Amerikaanse website dat het aantal witte Amerikanen dat moslim wordt ongekende vormen heeft aangenomen en dan hebben we het niet eens Europa. Hoe komt dit???? En dan niet zomaar wat roepen, maar bij onszelf te rade gaan. Waarom heeft God dit zo laten gebeuren en laat hij het nog steeds gebeuren???
Op 1 februari 2012 @ 17:19 schreef Ben
Hi Peter,
Volgens mij vergis je je zeer. De Bijbel leert, dat in de eindtijd, deze tijd dus, de antichrist gaat regeren, wereldwijd. Dat zal zijn via het religieuze beest, wat al lang in de maak is en juist in dit jaar 2012 een officiele status gaat krijgen ter ondersteuning van het politieke beest, de NWO.
Zie http://tora-yeshua.nl/2012/01/een-beest-ziet-er-uit-als-het-lam-en-spreekt-als-de-draak-opb-131112-ten-dienste-van-de-nwo/
Yeshua heeft heel duidelijk gezegd, dat het Joodse volk (dit geslacht) niet ten onder zal gaan, voordat al Zijn woorden zijn vervuld, Matth 24:34 en dat wil zeggen, dat Zijn wederkomst, voorzegd in 24:29-31
Dus die “paar miljoen Joden” hebben een langer leven dan menigeen had gedacht.Ze hebben heel wat antisemitische koninkrijken en regimes overleeft sinds Egypte, toen ze daar vertrokken ca. 3300 jaar geleden.
Waarom God van alles laat gebeuren? Ho es even, de ellende wordt door de mensen aangericht, het kwaad, leven tegen de Tora in, straft zichzelf! Dat is een gewoon een geestelijke wet.
Leg je hand op de kachel en het doet zeer en houd hem er op en hij verbrandt.
Maar ga je er met de juiste manier mee om, dan is de kachel heel behaaglijk.
Verlaat de Tora en volg Mohammed, sharia etc., dan kom je echt in de ellende.
Nee, het wordt er niet beter op, mee eens en dat is ook voorzegd, lees de rampen en moeilijke tijden in Openbaringen, waardoor mensen ook nog es niet tot inkeer komen, zie Opb. 16:9, 21
In Luc. 18:8 stelt Yeshua de retorische vraaag:” Zal de Zoon des mensen bij Zijn komst op aarde nog geloof vinden?”
Gelukkig wel, maar een klein kuddeke, een overblijfsel; samen met de ontslapen gelovigen echter toch een grote schare , die niemand tellen kan.
Shalom,
Ben
Op 1 februari 2012 @ 17:10 schreef Gielah
Dat láát God wellicht gebeuren,beste Peter Janssen…. maar daarom is het nog niet Zijn wil!
Moeten wij soms ook lering trekken en ´bij onszelf te rade´ gaan als wij lezen over kindermisbruik in de R.K. kerk?
Weleens van satan ( kleine letter, lijkt mij…) en zijn demonenlegers gehoord?
Zitten die soms stil?
Bewerkstelligen die niets?
Slepen die niet vele mensen mee in het verderf?
Valt er niemand voor hun leugens en listen?
Draagt iederéén soms de geestelijke wapenrusting, waarop de pijlen van de boze afketsen?
En zijn de helse legers, die weten dat hun tijd nog maar kort is, niet met extra inspanning bezig in deze ( eind) tijd om nog verloren te kunnen laten gaan wie zij maar in hun macht kunnen krijgen?
Wij moeten op een positieve manier over de islam nadenken?
Ik verzoek u…. geef ons allen eens een lijstje met positieve punten van de islam?
Wacht daar niet te lang mee, mag ik u aanraden, maar verlicht (?) ons allen eens daarover?
Als tegenprestatie zal ik u dan een lijst ( niks te verklein-woorden hier…) met negatieve punten van de islam geven.
De tijd van de duisternis ( en dus: van de islam ) is beperkt.
God weet precies hoe lang zij nog mogen woeden op aarde.
Totdat Zijn heil en Zijn Messias komt.
Onze taak is het intussen, onszelf onbesmet van het duistere te bewaren!
Op 1 februari 2012 @ 19:49 schreef cornelia
Prins carnaval van Venlo is een Marokkaan. (Zie jl Één vandaag)
Als het niet om te huilen was zou je je een kriek lachen!
Dat mag dus wèl van de islam.
Heeft ook te maken met het vestigen van een moslim-kalifaat in Nederland:
Alles mag wat God verbiedt onder het mom van taqiyya.
Ze mogen zelfs prins carnaval zijn.
Merkwaardig.
Maar ow als ze hun ouders of imam gaan vertellen dat ze hun “geloof” niet meer willen aanhangen!
Dan zijn de rapen gaar! Dan moeten ze ineens onderduiken.
Verder maakt het niets uit wat ze doen, kennelijk! Dat wordt hiermee weer eens goed duidelijk!
Wat een ideologie!
—–
shalom cornelia
Op 1 februari 2012 @ 20:45 schreef Pieter A Meijer
Shalom Cornelia;
Natuurlijk, je hebt het goed gezien. Hopelijk is dit een tikfout. Anders moet mijn schooltijd gaan overdoen.
Bedankt voor de correctie.
Shalom Ben;
Inderdaad. Ik kan niets vinden in Opb. 14: 1-5 waar expliciet over Evangelisatie wordt gesproken.
Echter, zoals je wellicht weet; word in Opb 7:1-8, gesproken over die 12 keer 12.000. Daarna wordt een grote schare getoond, die uit de grote verdrukking komt.
Vv. gaat het oordeel weer verder.
Wel wil/ga ik nog verder onderzoek doen. Hetgeen ik wil doen, vanwege het gegeven, dat allerlei uitlegboeken die Evangelisatie-actie propageren.
Zoals: “Left behind” en “De planeet die Aarde heette”.
Am Yis’ra-El Chai.
Op 1 februari 2012 @ 21:08 schreef Ben
Hi Piet, we horen de uitkomst van je onderzoek graag.
Left Behind gaat uit van de opname, waar ik geen enkele Bijbelse basis voor vindt, althans niet voor de verdrukking begint en ook niet halverwege.
Yeshua is met ons, al de dagen , tot aan de voleinding der wereld en we gaan dwars door alles heen met Hem ook Hem tegemoet.
Shalom,
Ben
Op 17 mei 2012 @ 01:42 schreef Anoniem
dacht ik al geen reactie. dit is de laaste keer dat ik in deze waardeloze wanhopige site ben. Islam is prachtig en een werkende Ideologie no matter what you say your failing. jou site kan Islam niet stoppen. een normale moslim jongen zegt wel, je hebt ons door. wat grappig dat trouwens 70% van alle bekeerlingen vrouwen zijn. Islam geeft toch ook een hele hoge speciale status aan een vrouw. voor de vrouwen hier doe een objectiefe onderzoek. Islam gaf al vanaf de begins af aan dat vrouwen verplicht zijn om te stemmen op een Caliph. terwijl tot 1970 in Nederland een vrouw niet eens mocht stemmen ! Islam is on its way. nu een prettige frustratie en stress.
Op 17 mei 2012 @ 07:57 schreef Ben
Dag anonieme moslim,
Zoals je kunt zien, heb ik een apart artikel aan je reacties gewijd, dus je krijgt alle aandacht.
Lees maar even op het laatste artikel hier: http://tora-yeshua.nl/2012/05/anonieme-moslim-verkondigt-de-islam-als-de-nieuwe-wereld-orde-nalv-het-kalifaat-wat-hizb-ut-tahrir-in-amsterdam-uitriep/
En reageer daar dan even.
Shalom,
Ben Kok (joods-chr.pastor)