Tora Yeshua  תורה־ ישוע

 Welkom op onze geheel vernieuwde website; stuur ons uw suggesties dan wordt het nog mooier.

Luister naar deze ex-moslim: de islam wil jullie vernietigen!

screenshot_131Ex-moslim: “Word wakker, Europeanen! De islam wil jullie vernietigen!”

Posted on 3 maart 2014 door
met dank overgenomen van http://ejbron.wordpress.com/2014/03/03/ex-moslim-word-wakker-europeanen-de-islam-wil-jullie-vernietigen/
Screenshot_13

De islam wil wereldheerschappij. Wie dat nu nog steeds niet heeft begrepen, is niet meer te redden.

(Door: Michael Mannheimer)

“Shariarecht bestraft afvalligheid van de islam met de dood: godsdienstvrijheid moet op de agenda van de internationale politiek en diplomatie.”
(Prof. Dr. Christine Schirmacher)

“Word wakker!” Wakker schuddende lezersbrief van een ex-moslim.

Bij het onderstaande artikel gaat het om een lezersbrief die ik enkele dagen geleden ontving. Hij is niet nep noch heb ik of iemand anders hem geschreven. Hij is afkomstig van een in Duitsland wonende ex-moslim. Wat hem ertoe bewogen heeft om uit de islam te stappen, wat hem ertoe bewogen heeft mij deze brief te sturen, kunnen we alleen maar gissen.

De brief bevat echter zoveel fundamentele waarheden over de islam, dat ik hem als zelfstandig artikel wil voorstellen. Hij bevestigt alles wat wij islamcritici tot nu toe over de islam hebben uitgevonden.

Aan de brief is geen woord veranderd, weggelaten of toegevoegd:

“Word wakker, Europeanen! De islam wil jullie vernietigen!”

Of jullie het geloven of niet: het is het achterbakse plan van Allah om alle niet-moslims vrede voor te spiegelen en bij het verkrijgen van de meerderheid toe te slaan in terreur en vernedering. Het is waar dat de islam de belangrijkste vijand van de Joden is, want in de islam bestaat een spreuk: “Eerst de zaterdagmensen (Joden)  en dan de zondagsmensen (christenen).”

Dit betekend dat eerst de Jood, met al zijn praktijken en macht van het financiële systeem vernietigd moet worden om daarna een einde te maken aan de praktijken van de christenen als ze in een diepe wereldcrisis vallen. Dit probeerden de moslims op 9/11 met het World Trade Center. De koran staat moslims toe te liegen tegenover niet-moslims, voor hun eigen bescherming, totdat de Jihad wordt uitgeroepen.

NU!!! Precies dat is het wat we nu meemaken in die landen waar moslims opkomen en zich snel vermenigvuldigen. Ik als ex-moslim bevestig dat de koran geen enkele profetie bevat zoals de Bijbel. De koran is een strijdplan van Mohammed, die een krijgsheer was. Mohammed´s strategie om te winnen werd alleen mogelijk gemaakt door propaganda en leugens. Mohammed maakte gebruik van een zelf in elkaar geknutselde God, die haat op Joden en christenen als plicht beveelt om deze te doden. In werkelijkheid echter was het Mohammed´s plan om het vruchtbare territorium van het Westen te veroveren, opdat hij de woestijn kon ontvluchten, omdat deze geen leefbare infrastructuur mogelijk maakte.

De spreuk van de islam luidt hoofdzakelijk: “Als je de Kafirs (niet-moslims) niet de hand kunt afslaan bij zwakheid, kus deze dan net zolang totdat jullie sterk genoeg zijn om hem af te slaan.”

Nog een spreuk luidt: “Glimlach de Joden en christenen recht in hun gezicht en lieg hen de vrede voor als jullie geen middelen hebben, maar innerlijk dient jullie hart ze te haten tot jullie dood.”

En? Is dat nu zo? Ja!

In het begin, tientallen jaren geleden, toen de moslims nog een kleine minderheid in Europa waren, lieten zij zich alles welgevallen. Nu echter, omdat ze met veel meer zijn, geven ze openlijk hun meningen prijs, zonder schaamte.

WORD WAKKER! IK WAS MOSLIM!

Er is maar één manier om ze te bestrijden….geloof me!

VERSLA ZE MET HUN EIGEN WAPENS!!

HOUD MOED EN VORM OPENLIJK VERZET!!

DEMONSTREER TEGEN DE BOUW VAN MOSKEEËN!!

HOUD DEMONSTRATIES ONDER HET MOTTO: “KORANVERBOD IN EUROPA!!”

TREED OP ONDER HET MOTTO: “NEE TEGEN TURKIJE IN DE EU!!”

ZEG OOK DAT JULLIE JE EVENEENS BELEDIGD VOELEN IN JE RELIGIEUZE GEVOELENS!!

WEES NIET BANG: VERZAMEL JE TEGEN HEN!!

ZORG ERVOOR DAT ALLE MOSLIMS UIT DE PARLEMENTEN VERDWIJNEN!!

ZOLANG JULLIE ECHTER SLAPEN, KOMT DE DIEF ´S NACHTS BIJ JULLIE OP BEZOEK!!

DUS: WORD WAKKER!!

Nu!

Bron:
http://michael-mannheimer.info
Auteur: Michael Mannheimer

Vertaald uit het Duits door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

Navigeer naar andere artikelen

17 Responses to Luister naar deze ex-moslim: de islam wil jullie vernietigen!

  1. Op 5 maart 2014 @ 02:27 schreef Ich war Moslem

    Beantwoorden

    I am this exmuslim…..

    i hope my massage goes all to europa….

    WAKE UP EUROPA::::

    WAKE UP WORLD …..

    this send Ibrahim

    • Dag Ibrahim,
      Kun je me, desgewenst via “contact” op deze site, meer vertellen over je ervaringen van moslim naar ex-moslim?
      Hoor graag van je,
      Shalom
      Ben

  2. Op 5 maart 2014 @ 23:43 schreef Ich war Moslem

    Beantwoorden

    hallo ben ! shalom

    als muslim war ich stets allah und seinen gesandten treu, was im koran stand, um ihn zu gefallen, tat ich es. es wurde mir immer in der moschee gesagt, dass der kuffar ( nichtmuslim) ein schwein und affe sei, weil allah sie verwandelt hatte. der imam war IMMER am freitagsgebet wütend und propagierte hass gegen alle nichtmuslime. der einzige grösste feind allahs ist der jude. der jude so laut koran, sollte von satan geführt sein, und macht sich über alle menschen her auch finanziell. allah hasst christen, aber die christen sind viele. daher machte allah alle muslime das recht, die christen zu belügen, das islam von frieden komme, obwohl allah auch sagt, das man nur christen lieben solle, wenn muslime noch schwach sind. wenn muslime stark werden, dan sagt allah, man solle christen töten oder zum islam konvetieren mit zwang, oder tot.
    später als erwachsener mann las ich die hadith, und darin fand ich nur grauenhafte dinge, wie muhammad lebte. muhammad war ein mörder-pedophile-nekrophile-vergwaltiger-lügner-dämonen besessener-kriegsherr-räuber-peiniger-quäler-unterdrücker. alles das las ich über muhammad, und mir fiel nur einer ein, der auch so war…HITLER !

    hitler hasste juden.
    es ist nicht gott der juden hasst, es ist satan der juden hasst, und allah MUSS satan sein.
    ich las die bibel , und wurde fündig in der stelle Jesaja 14.
    jesaja 14 erklärt wie satan heisst im namen. er heisst MORGENRÖTE. auf jüdisch heisst es, ben hilal sahar. es ist der sohn des mondes.
    allahs name ist sohn des mondes, und satan heisst auch so gleich.
    in sure 113, liest man den namen allahs , und heisst auch MORGENRÖTE.

    nun war mir klar, das ich 23 jahre satan angebetet habe in der moschee, und gehandelt habe was satan wollte. laut bibel wundert es mich nicht das satan die juden hasst, weil satan das vernichten will, was gott elohim versprochen hatte, da er alle juden nach israel zurückführt, bis am ende.
    jetzt wird es mir klar, warum der islam und allgemein viele menschen auch faschisten, die juden vernichten wollen, weil satan die prophetie von gott zerstören will.

    das gelingt aber satan nicht.

    israel wird gewinnen, weil gott elohim und jesus jeschuah israel schütz heute.

    gott verwirrt heute alle muslime untereinader gegen sich , von bruder zu bruder, von muslime gegen muslim.

    das ist das ende der bösen und das wiederkommen jesus, damit die juden in israel endlich den messias anerkennen und sehen werden, auf dem sie gewartet haben.

    jesus sagte ” ihr habt satan als vater, er war ein mörder und lügner von beginn” .

    allah erlaubt das töten und lügen……. allah des islam ist satan.

    shalom ….salam !

    hi ben ! shalom
    als een moslim was ik altijd allah en zijn gezand trouw stuurde wat er in de Koran , om hem te behagen , ik heb het gedaan .Er werd me altijd in de moskee verteld,dat de kuffar ( niet-moslim ) , een varken en aap is, omdat Allah hen had getransformeerd. de imam was altijd op vrijdag gebed woedend en propageerde haat tegen alle niet – moslims . de enige grootste vijand van Allah is de Jood . de Jood ,zo luidt koran , moet wel worden geleid door satan , en speelt de baas over alle menselijke hier, ook financieel. allah heeft een hekel aan christenen, maar christenen zijn vele . Daarom gaf allah alle moslims het recht om de christenen voor te liegen en wijs te maken dat “islam vrede is” , maar allah zegt ook dat je christenen moet liefhebben, zolang moslims zwak zijn . als moslims zijn sterk , dan allah zegt dat je christenen moet doden of met dwang bekeren tot de islam.
    later als volwassen man , ik lees de hadith , en ik vond alleen gruwelijke dingen, zoals Mohammed leefde . Mohammed was een killer – pedofiel – necrophiliac – vergwaltiger – leugenaars – bezeten demon – krijgsheer – raiders – kwelgeest kwelgeest onderdrukkers . alles wat ik lees over Mohammed , en ik merkte slechts een iemand die zo was … HITLER !
    hitler haatte joden .
    God haat de joden niet , het is satan die de Joden haat, en allah MOET satan zijn.
    Ik heb de bijbel gelezen , en vond het in Jesaja 14:12
    Jesaja 14 wordt uitgelegd wat de naam van satan is, hij heet MORGENSTER . In Hebreeuws , ben sahar Hilal . hij is de zoon van de maan . (er staat “zoon van de morgenster”, redactie)
    allah’s naam is zoon van de maan , en satan is dus als het zelfde .
    zeker in 113 , leest men de naam van Allah ,blijkt ook MORGENSTER te zijn

    Commentaar redactie:

    Allah wordt in soera 113 “Heer van de Dageraad” genoemd, dus inderdaad net als “Morgenster”
    In naam van Allah, de Barmhartige, de Genadevolle.

    1. Zeg: “Ik zoek mijn toevlucht bij de Heer van de dageraad.

    2. Tegen het kwade van wat Hij heeft geschapen

    3. En tegen het kwade van de duisternis wanneer deze zich verspreidt

    4. En tegen het kwade van degenen die vaste banden door boze inblazingen willen ontbinden

    5. En van het kwade van de benijder wanneer deze benijdt.”

    Nu besefte ik dat ik heb aanbeden 23 jaar satan in de moskee , en handelde naar wat satan wilde . Volgens de bijbel, doet het me niet verbazen dat Satan haat de Joden , want satan wil vernietigen wat God elohim beloofd had , want Hij brengt alle joden naar Israël terug in deze tijd.
    nu is het mij duidelijk waarom de islam en over het algemeen veel mensen fascisten ook die willen de Joden te vernietigen , want satan wil de profetie van God te vernietigen .
    maar dat lukt niet satan .
    Israël zal winnen omdat god elohim en jesus israel jeschuah beschermd vandaag.
    God (JHWH) brengt in deze tijd verwarring onder alle moslims, zet ze op tegen elkaar , van broer tot broer , van moslims tegen moslims .
    dat is het einde van het kwaad en de terugkeer van Jezus , zodat de Joden in Israël uiteindelijk de messias aanvaarden en zullen zien op Wie ze hebben gewacht .
    Jezus zei: “je hebt satan als een vader , hij was een moordenaar en leugenaar van den beginne ” . (Redactie: dat zei Jezus in Joh. 8:44 tegen de Joden rondom Hem , die Hem afwezen, maar dat geldt zeker ook voor elk mens /moslim die dat evenzeer doet)
    allah staat liegen en moorden toe ……. allah van de islam is satan .
    shalom salam ….!

    • Dag ex-moslim,
      Ik heb je vertaling in het Nederlands wat bijgewerkt waar dat echt nodig was en van commentaar voorzien. Hartelijk dank voor je verhaal, kun je ook nog vertellen hoe het nu met je gaat? Ben je ook christen geworden en zo ja, hoe is dat dan gegaan?
      Vertel dat zo duidelijk mogelijk, want dat willen velen graag weten, zeker ook moslims die op zoek zijn.
      Shalom
      Ben

      • Op 21 september 2015 @ 12:10 schreef Theo Daems

        Beantwoorden

        Ik heb nooit begrepen, dat de profeet Mohammed zo wordt verheerlijkt. Ruim 90% van de jongens worden Mohammed genoemd. Vinden moslims dan normaal dat deze profeet a) een pedofiel is? (trouwde een meisje van 6 jaar en had sex toen ze 9 was; b) doet aan veelwijverij (had 9 vrouwen); was een leugenaar (verdraaide Bijbelse- en Torah waarheden) en c) was een moordenaar (in zijn opdracht werden duizenden Joden, christenen en anders denkenden vermoord, naar wordt beweerd vermoordde hij zelf duizenden eigenhandig). Een ander punt: Nergens schrijft de Koran vrouwen en meisjes voor om verplicht een hoofddoek te dragen (ik kan dit aantonen). Als laatste: Jeruzalem wordt nergens in de Koran genoemd en Mohammed is daar nooit geweest.

  3. Op 6 maart 2014 @ 18:32 schreef Ich war Moslem

    Beantwoorden

    danke ben @

    ich bin heute christ in jesus christus.

    alle 99 namen des gottes islams allah, gehören vielmehr jesus, die muhammad sich gestohlen hat, für seinen allah.

    ich frage alle muslime..” hört euch allah?” .
    allah aber sagte” ich werde füllen die hölle” .
    wacht auf, der wahre gott der bibel sagt” ich will ALLE retten vor der hölle”.
    satan will füllen die hölle.
    wacht auf muslime, ihr werdet irre geführt, von allah des islams. er ist der beste irreleiter und listigste listenschmied. er führt irre wem er will.
    listig ist allah des islams, und listig ist der satan , wie es die bibel sagt.

    liebe muslime , lest sure 3:45 und sure 3:55. lest was der koran über jesus sagt.
    laut koran ist jesus der schöpfer, der einzigste retter.

    im koran steht auch das jesus aus lehm einen vogel das leben erweckte. welcher prophet konnte das ??? keiner ausser jesus !

    liebe muslime, seht was in euren islamischen ländern los ist im dar al islam !! der islam hat sich über 73 mal gespalten, und das ist kein wunder, denn wie gesagt ist allah des korans der beste irreleiter, so das sich die muslime heute gegenseitig töten, weil sie denken jener lehrt den islam am besten. heute ist der grosse krieg unter den sunniten und shiiten, zu einen bürger-bruderkrieg geworden.
    wacht auf muslime. euer allah des kornas, führt euch direkt in den tot und elend !

    danke !

    • Gutenabend ex-Muslim,
      Meine Frage war: wie sind Sie Christ geworden und wann? Es ist sehr wichtig dass gut zu wissen, fur Sie selbst und auch um es zu andere Leute richtig zu erzahlen, damit andere Leute verstehen wie Sie Christ werden.
      Shalom, wir horen gerne von Ihnen,
      Ben

      PS: der Isa in dem Koran is nicht Jesus, dass heisst JHWH in einem mensliche Erscheinung, fur uns am Kreuz gestorben.

  4. Op 6 maart 2014 @ 20:56 schreef Ich war Moslem

    Beantwoorden

    ich wurde christ, als ich die bibel zur hand nahm und daraus las.
    da aber als muslim man keine bibel lesen sollte, da es angeblich verfälscht sein soll, wagte ich dennoch einen blick zu lesen. in der bibel fand ich einen anderen gott als im koran. der gott des korans ist nicht sehr freundlich, und hasst alles was nicht muslim ist.
    der gott der bibel aber ist zu jeden mneschen freundlich, und will das keiner verloren geht.
    warum ich christ wurde war, weil jesus einst sagte:
    ” Ihr habt den Satan als Vater( Gott), er war ein Lügner und Mörder von Anfang an”.
    als ich dieses las, stimmte ich es zu das satan zu diesen im stande war und ist, doch plötzlich musste ich auch diese eigenschaften auch allah des korans zustimmen, weil allah das morden erlaubt, und das lügen. diese lüge nennt man TAQQYA. die taqqya darf jeder muslim anwenden an die nichtmuslime( kuffar). in vielen stellen der sure steht auch das allah zum töten aufruft an die kuffar.
    ich betete 5 mal am tag, aber allah hörte mich nicht, dieses jahrelang. ich hatte fragen an allah und bekam keine, doch im koran fand ich keine ruhe, ausser nur hass.
    allahs aufrufe und seinen weg ( fissabillah) zu folgen, machte mich sehr krank, so das ich auch keinen muslim mehr trauen konnte, fast zu schitzophrenie verfolgungsangst.
    in jeshuah al massiah fand ich ruhe. jede frage dich ich hatte, gab mir gott in der bibel antworten. alle prophetie in der bibel erfüllen sich vor meine augen. im koran findet sich keine prophetie.
    ich wurde christ vor 23 jahren.

    PS:. isa im koran ist nicht jesus, den ein hadith sagt, das isa der sohn der maria war, und maria ist die schwester von aaron und mose. das kann unmöglich jesus sein, denn dieser isa lebte sozusagen in der zeit von moses und aaron. ausserdem sagt die bibelchronik nichts aus, das moses und aaron einen neffen hatte , namens ISA. auf arabisch heisst jesus ….joshuah !

    shalom grosser bruder ben.

    grüsse: Ibrahim

    • Gutenmorgen Ibrahim,
      Vielen Dank, Ich verstehe, dass Sie vor 23 Jahren Christ sind. Und dass Sie es geworden sind durch der Meinung, dass der koranAllah ein Lugner und Morder ist, wie satan und deswegen satan selbst. Islam gibt keine Ruhe, nur viele Fragen und wenig Antworte.
      Richtig, Ich bin auch dieser Meinung.
      Aber noch immer kein Antwort, wie Sie Christ sind geworden.
      Sagen Sie bitte, Wer ist Yeshua ha Mashiach (Jesus Christus).
      Shabbath shalom
      Ben

  5. Op 10 maart 2014 @ 22:18 schreef Ich war Moslem

    Beantwoorden

    ich bin christ geworden vor 4 jahren, weil ich die bibel gelesen habe. jesus öffnete mir die augen, was jesus in der bibel sagte. ich bin christ geworden, weil die bibel prophetie sich erfüllen. bin christ geworden weil ich ruhe fand in der bibel, mit jesus christus. wurde christ, weil jesus die einzigste rettung ist. jesus ist JHWH. amin !

    • Hi Joschi (ex-muslim),
      Sie kommen weiter, aber wovon sind Sie gerettet?
      Was haben Sie verstanden, wann Sie vor 4 Jahren Christ geworden sind?
      Shalom, hore gern von Ihnen,
      Ben

  6. Op 20 maart 2014 @ 14:07 schreef Ich war Moslem

    Beantwoorden

    :-) sie kennen meinen zweiten namen ?
    ja, ich heisse joschua-ibrahim . :-))))

    ich bin gerettet durch jesu blut, der für mich gestorben ist, weil ich ein sünder bin.
    ich bin vom neuen geboren im geist, durch jesus christus den Yeshua ha Mashiach.
    er jesus / jeshuah, ist der einzigste weg der rettung. und dabei bleibe ich, ihn als retter angenommen zu haben . amin !

    • Hi Joschua,
      Jetzt sprechen Sie klare Tal und kann jeder verstehen, wie Sie Christ geworden sind. Sie haben Yeshua ha Mashiach angenommen als Retter, Der fur Sie die Todesstrafe getragen hat.
      Ich habe so lange weiter gefragt, damit es fur allen klar ist, wie man Christ wird.
      Vielen Dank fur das Antwort.
      Haben Sie eine Kirche, wo Sie das Glauben praktisieren konnen?
      Wo leben Sie? Konnen Sie nach unsere Zusammenkommsten gehen in Zeewolde oder Kaatsheuvel? Sehe http://tora-yeshua.nl/samenkomsten/
      Shabbath shalom,
      Ben

  7. Op 30 maart 2014 @ 02:24 schreef Ich war Moslem

    Beantwoorden

    shalom salam ben !!

    wie ich bemerke könntest du ein messianischer jude sein, daran tust du wohl. dies wird in der bibel erwähnt, dass eines tages wärend der rückführung aller juden nach israel in der endzeit, es euch geben wird. daran erkennt man das die prophetie des elohim in erfüllung geht. bereitet euch vor, auf den grössten krieg ( hesekiel 38), der über euch kommen wird, den bald wird der adonai jeshuah erscheinen, um gegen gog magog zu kämpfen. ich gehöre eine brüdergemeinde an der neugeborene. wir werden entrückt vom herrn, damit wir diese drangsal nicht erleiden müssen. schau was die hamas vor hat heute. sie wollen israel vernichten , und alle arabische liga, so wie es psalm 83 besagt . in sacharja 14 wird der arabische frühling angesagt, der schon im gange ist, und israel mit hineingezogen wird. sei wachsam grosser bruder.. ES IST BALD SOWEIT !

    • Hi Joschi,
      Wie geht es in die Brudergemeinde, feiert mann die Moadiem oder ist es noch “Sonntag, Ostern und Weihnachten” ?
      Wo leben Sie irgendwo ? Ist es Ihnen moglich nach unsere Zusammenkommsten zu gehen auf shabbath in Zeewolde oder Kaatsheuvel?
      Shalom
      Ben
      PS: naturlich freuen wir uns ausserordentlich darauf, dass JHWH wiederkommt im Person des Yeshua , wie dass steht in Sacharja 14 !
      Wir leben Sein Kommst entgegen, Er ist jeden Tag mit uns, dass hat Er versprochen.

  8. Groet&Shalom!

Geef een reactie

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*