Tora Yeshua  תורה־ ישוע

 Welkom op onze geheel vernieuwde website; stuur ons uw suggesties dan wordt het nog mooier.

"The biggest terrorist is the God of the Quran, called Allah"


Photo by: AP

Hamas spy unafraid, criticizes Islam

By ASSOCIATED PRESS
04/03/2010 08:43

Mosab Yousef, disowned by father for helping Shin Bet, doesn’t fear death.

Talkbacks (24)

NEW YORK — Mosab Hassan Yousef, who helped Israel’s security forces kill and arrest members of the Islamic militant group Hamas, is probably marked for death.

He should be keeping silent. But he’s got a story to tell, one he delivers in his new book published this week, “Son of Hamas.”
“To be honest with you, being killed is not the worst thing that can happen,” he said Wednesday in an interview with The Associated Press. “If they want to do kill me … let them do it, and they will be responsible for my blood.”

In his memoir, Yousef, the 32-year-old son of a Hamas founder, claims he was one of the Shin Bet security agency’s best assets and was dubbed The Green Prince, a reference to his Hamas pedigree and the Islamists’ signature green color.

During his 50-minute interview, for which he arrived with armed security, Yousef criticized Hamas leaders including political chief Khaled Meshaal. He lashed out at Hamas, saying the organization lives in the Middle Ages.

And he hurled his most inflammatory comments at Islam, which he called a religion that teaches people to kill.

“It is not a religion of peace,” said Yousef, who converted to Christianity. “The biggest terrorist is the God of the Quran. I know this is very dangerous and this will offend many people. The more you follow the steps of the prophet of Islam and the God of Islam, the more you get close to being a terrorist.”

Yousef said he started working with the Shin Bet after he was arrested and witnessed Hamas brutalities inside prison. When he was released in 1997, he started meeting with the Shin Bet and gravitating toward Christianity.

Yousef thought he could do some good, preventing the deaths of Israelis and Palestinians.

“I got a chance to stop killing,” he said.

In his book, Yousef clearly relished his importance to Shin Bet and even designed his own missions, one involving duping Meshaal, who lives in Damascus.

“I love this spy stuff, especially with Israeli intelligence paving the way,” he wrote. “In this way, a new communications channel was established with Damascus, even though Meshaal had no idea that he was actually on a party line withthe Shin Bet listening in.”

Yousef said Hamas has no idea how Shin Bet operates and accused Hamas of killing innocent people suspected of collaborating with Israel.

The US government considers Hamas a terrorist organization. Hamas says it provides schools and other social benefits to residents in the areas it controls.

Yousef declined to discuss certain aspects of his intelligence relationship with the Israeli security organization, saying he didn’t want to hinder its operational capabilities and give Hamas a “free gift.”

“They’re facing a dirty, difficult war,” he said, referring to the Shin Bet battles with Hamas. “I don’t agree with everything that they do. But their job is very important.”

His relationship with the Shin Bet lasted for more than a decade until he decided he’d had enough. He ended his lonely and dangerous existence as a spy in 2007.

Yousef said the Israelis allowed him to leave the region for a few months to take a break from his harrowing job and travel to America, where he stayed, working as asecurity guard at a grocery store.

When he told his story to his new friends in America, people didn’t believe him. But folks seem to be believing him now. His father, a seniorHamas leader, disowned him Monday.

Sheik Hassan Yousef said in a letter that his family had renounced “the one who was once our eldest son, who is called Mosab.”

The son “disbelieved in God” and “collaborated with our enemies,” said the father, who’s serving a six-year term in an Israeli prison.

Mosab Yousef said he didn’t take it personally.

“I know his heart,” Yousef said. “My dad is a loving person. He would never disown me. At some point we will be together again. I love my father, and he loves me.”

Yousef blamed his father’s decision on the Quran.

“The God of Quran is trying to unskin Muslims from their humanity,” he said, later adding, “Muslims are good people. But their God is absolutely bad.”

Yousef’s claims have rocked Hamas and exposed its vulnerability. His book comes on the heels of the assassination of a top Hamas operative in Dubai in January. Yousef denounced this latest killing in which Israel has been blamed and said the timing of the book was just a coincidence, not some Israeli scheme to generate even more paranoia among the ranks ofHamas.

Israel has not commented on Yousef’s claims or on widespread speculation that it carried out the Dubai assassination.

Asked about why people should believe his book, which was displayed at a Manhattan bookstore’s Christian inspiration section, Yousef said: “I am not expecting everybody to believe this story. Some people will doubt it.”

Yousef said Hamas had no idea how to govern and he hoped the violence between the Palestinians and the Israelis would end. He said he thinks his traitorous efforts will pay off.

“A change,” he said, “will happen for the next generation.”

Dit verhaal spreekt voor zich en in het bijzonder de zin ” moslims zijn goede mensen, maar hun Allah is absoluut slecht” !
Inderdaad zijn er tal van aardige moslimmedemensen, maar degenen, die echt de koran /hadith gaan volgen en beseffen, wat een moslim echt is (een slaaf/onderworpene van de afgod Allah) en leeft volgens de haat in de koran/hadith tegenover alle niet-moslims, is een groot probleem voor de vrije democratische samenleving.

Met dank aan Jerusalem Post  (http://www.jpost.com/MiddleEast/Article.aspx?id=170181)  , zie voor Nederlandse vertaling
http://xandernieuws.punt.nl/?id=579368&r=1&tbl_archief=&

Zie het videointerview op  http://www.hetvrijevolk.com/index.php?pagina=10805 en op Arutz sheva  http://www.jerusalemonline.com/4israel7.asp
en  http://shoebat.com/videos/sonHamas3.php

Ben Kok (joods-chr.pastor)

tora-yeshua.nl

Navigeer naar andere artikelen

44 Responses to "The biggest terrorist is the God of the Quran, called Allah"

  1. Geachte heer kok,
    Er moet naar mijn mening een soort commissie gevormd worden om alle facetten van de islam en moslims op een liefdevol manier te onderzoeken/belichten.zo een commissie moet van alle gelederen van onze samenleving zijn.

    mvg,
    makdsi

    • Op 5 maart 2010 @ 17:46 schreef torayeshadmin

      Beantwoorden

      Helemaal eens Maksdi, ik heb het bij de EO al jaren geleden voorgesteld en herhaald.
      Graag zet ik het met jou samen verder op, zo’n commissie; stuur me, als je dat ook wil, even wat data, waarop we elkaar kunnen spreken hierover of je telefoonnummer.
      Shabbath shalom,
      Ben

  2. Op 5 maart 2010 @ 18:56 schreef joseph Eichmann

    Beantwoorden

    De stelling dat de god van de Koran en de andere Abrahamistische geschriften hetzelfde is, klopt gek genoeg tegelijkertijd wel en niet. Hij klopt niet in die zin dat er geen opperwezen, geen god bestaat. Het is een menselijk construct. Dat zal voor velen moeilijk te accepteren zijn, maar de waarheid is dat soms. En ondanks alle ellende die eruit volgt, zal religie nog lang een (negatieve) rol in onze samenleving blijven spelen.

    Omdat er geen god is, en het derhalve bij zowel het christendom alsook de islam om een waanidee gaat, zijn de daarin beschreven opperwezen tegelijkertijd wel en niet dezelfde: Het betreft bij deze twee religies om twee lokale varianten van in de kern hetzelfde mengsel aan mythes en bijgeloof. Afhankelijk van hoe de individuele gelovige het ervaart zal het dus dezelfde god kunnen zijn of niet. Omdat het gaat over niet bestaande dingen, maar daarentegen om pure fantasie, heeft iedereen evenveel gelijk. Dan is het evenwel onvermijdelijk dat mensen nogal van mening zullen verschillen, een gegeven dat we in de praktijk veel tegenkomen.

    • Op 5 maart 2010 @ 20:22 schreef torayeshadmin

      Beantwoorden

      Hi Joseph,
      Zie http://torayeshua.nl/cms/?page_id=178 over de enige ware God, die ik al sinds mijn 20 ste ervaar als Werkelijk bestaand! Artikel heet “hoe leer ik de Ene ware God kennen?”.
      Ik weet dus wat jij mist en hoop, dat je in dit artikel gaat ontdekken, hoe je God kunt ervaren in je leven.

      Shabbath shalom,
      Ben

  3. Ha eindelijk eens iemand uit de gelederen zelf die allah noemt voor wat ‘hij’ is. Moseb is dan welliswaar bekeerd maar kan als geen ander met het volste recht uit ervaring spreken. Niemand die hem kan zeggen dat hij niet weet waar hij over praat of slechts retorisch is!

    • Op 5 maart 2010 @ 23:58 schreef torayeshadmin

      Beantwoorden

      Zo is dat JP (toch niet De Jp, ik bedoel MP JP B ) ? Dat zou even geweldig zijn, als JPB dit soort inzicht wilde toelaten in zijn denken?
      Ik vrees dat we het met JP moeten doen, maar je bent dan ook bijzonder hartelijk welkom met je duidelijke mening en steun voor onze Moseb!
      Shalom,
      Ben

  4. Nou dat zou een enorme vooruitgang zijn idd als JPB hier openlijk voor zou uitkomen! Maar als het een beetje meezit hebben we over 3 maanden wél een MP die dit beseft. Moseb zou trouwens een ideale getuige geweest zijn voor Geert. Ben ook erg beniewd naar zijn boek.

    • Op 6 maart 2010 @ 19:37 schreef torayeshadmin

      Beantwoorden

      Hi JP, ik zal es zien of ik er wat extra kan inkopen, voor op de Tora-Yeshuaaovnden.
      En verder bidden voor een omslag in Nederland waarin de islam wordt verwoord en gezien zoals die in de koran/hadith wordt gepresenteerd en niet langer als een gezellige religie van vrede wordt voorgesteld door landverradende leugenaars.
      shalom,
      Ben

  5. Op 6 maart 2010 @ 15:48 schreef Joseph Eichmann

    Beantwoorden

    Beste Ben,

    Hartelijk dank voor je reactie. Ik begrijp dat het moeilijk voor je is om de mythe van een god los te laten, en je staat daarin zeker niet alleen. Om allerlei redenen hebben mensen en gemeenschappen gewerkt met de idee van een super wezen of super wezens. Een voor de hand liggende reden is het omgaan met onzekerheid: In het door jou aangehaalde stuk noem je zelf dingen zoals DNA, onderwerpen die heel erg moeilijk te begrijpen zijn. Dan is de vergissing dat er klaarblijkelijk een opperwezen moet zijn snel gemaakt. Of neem je genoemde ervaring wat betreft de leefregels: Er is geen enkele reden waarom leefregels zoals gij zult niet stelen niet tot een groter geluk leiden als er geen god zou bestaan. Ik voel met je mee dat jij deze waarheid nog niet hebt kunnen accepteren, maar mits je niemand anders daarmee schade berokkent en je zo gelukkig denkt te worden kijk ik met interesse mee naar je persoonlijke experiment. Kortom, ik ben blij dat je gelukkig bent met je waanidee, maar vermoed dat je zonder waanidee nog gelukkiger zou worden en raad je aan om het los te laten. Veel mensen hebben wel eens een denkbeeldige vriend gehad om om te gaan met een probleem, maar er komt een tijd om je vriend te laten gaan en je leven weer op te pakken.

    Terug naar het onderwerp; Ik begrijp dat je niet snel zult kunnen erkennen dat goden waanideeën zijn, maar als je het als hypothetische stelling zou behandelen, dus vanuit de aanname dat goden waanideeën zijn, hoe denk je dan over de stelling dat gezien de individuele aard van het waanidee, goden uit verschillende boeken zowel dezelfde “persoon” kunnen zijn alsook een andere “persoon”, afhankelijk van wie de lezer is?

    Alvast bedankt voor je reactie.

    Vriendelijke groet,

    Joseph

    • Op 6 maart 2010 @ 19:48 schreef torayeshadmin

      Beantwoorden

      Hi Joseph,
      Is het ooit bij je opgekomen, dat jij wellicht aan een waanidee lijdt, door de Schepper te ontkennen, zonder een serieus alternatief?
      “uit het niets werd ik geboren via een oerknal, leef als ik mazzel heb een redelijk leven met veel ellende om me heen en vaak ook in eigen leven en ga dan dood het niets in”
      Dat lijkt me meer een waanidee.
      En verder zijn er 2 miljard christenen op de wereld bezig met het zelfde “experiment ” als ik, dus een hoop gekken op deze wereld volgens jouw arrogante visie op andersdenkenden, want tel daar dan maar bij op de 1,5 miljard moslims en nog vele anders-gelovigen.
      Veel plezier met je houding van uit een ivoren toren op al die gekken neer te kijken, jij hebt het helemaal door, triest.

      O ja, de visie, dat al die afgoden en de Ene ware God hetzelfde zijn, dat is pas echt dom, de verschillen zijn enorm, maar die maken voor jou niet uit, want God noch afgoden bestaan; zinloze vraag van jou uit gezien.
      Ga maar te rade bij Nietzsche, die stelde dat God dood is. Nietzsche stierf helemaal doorgedraaid, gek dus en is dood; mijn God leeft !
      Shalom,
      Ben

  6. Op 6 maart 2010 @ 21:55 schreef Anonyma

    Beantwoorden

    Dit wilde ik zojuist als reactie plaatsen op de eo-site.
    Ik miste de uitzending (De wereld of zo met A.Knevel) en wilde het interview graag horen. Zojuist op internet bekeken.
    Ben bang dat ik een ban heb op de eo, kreeg het niet voor elkaar onderstaand te plaatsen.
    Misschien hier, maar nu zag ik net uw titel, ik had het in een reactie op Elsevier gelezen.

    Was bestemd als reactie op de eo uitzending 6/3/10 19.20 uur:
    Ik hoorde ook dat Mosab gezegd heeft: De grootste vijand van de moslims is allah. Misschien kunt u daar iets mee?
    Of dhr R. van de CU? Cum suis.

    PS.
    Op 17′ en 30″ zegt A.K. : wij zochten hem, Mosab, op in Amerika.
    Wie was de interviewer?
    Of is er een bestaand interview aangekocht en uitgezonden. No problem but..
    Reuze benieuwd wie de interviewer was.

  7. Op 6 maart 2010 @ 22:22 schreef Anonyma

    Beantwoorden

    PS. En zouden de rechters of het O.M. hier iets mee kunnen om dhr Wilders juist te beoordelen en juist anderen, die toelaten dat onderstaand over ons komt, te veroordelen?

    “It is not a religion of peace,” said Yousef, who converted to Christianity. “The biggest terrorist is the God of the Quran. I know this is very dangerous and this will offend many people. The more you follow the steps of the prophet of Islam and the God of Islam, the more you get close to being a terrorist.”

    En dit zegt toch alles en precies wat dhr Wilders bedoelt te zeggen?::::

    Yousef blamed his father’s decision (disowning Mosab) on the Quran.

    “The God of Quran is trying to unskin Muslims from their humanity,” he said, later adding, “Muslims are good people. But their God is absolutely bad.”

    • Op 6 maart 2010 @ 23:14 schreef torayeshadmin

      Beantwoorden

      Hi Anonyma, de EO heeft zoveel geknipt, dat er alleen een milde versie overblijft; vergelijk het maar met dit artikel + video!
      Inderdaad zou dit leuk zijn voor de CU, zal het doorsturen, maar in feite zinloos, gezien alle eerdere info die ze ontvingen.
      Zodra ik enige reactie heb, zal ik het publiceren,
      shalom,
      Ben

  8. shalom eljahud en sympatisanten!

    gatver, wat een website en meningen!
    zou mij heel goed kunnen voorstellen dat de aivd en de shinbeth veel interesse hebben in de posts hier!!

    • Op 7 maart 2010 @ 13:10 schreef torayeshadmin

      Beantwoorden

      Hi CPO, iedereen mag meelezen, geen punt, ook genoemde clubs en jij dus ook.
      Leg us uit, waarom je “gatver”?????? Want me zo maar wat roepen kom je niet verder, figuurlijk niet en ook letterlijk niet met een volgende reactie , waarin gevloekt wordt of wat geroepen zonder onderbouwing.
      Shalom,
      Ben

  9. @ cpo:

    Met alle respect een nietszeggende posting van jou en eigenlijk niet een reactie waard,
    tenzij dit vervolgens toch mag uitmonden in een nuttige discussie met wederzijds respect.

    Shalom,

    johan

  10. Zag net het filmpje van Mosab Yousef. Was erg indrukwekkend. Geweldig, hoe God deze man een ‘Paulus-ervaring’gegeven heeft. Dat vele moslims hiervan kennis mogen nemen en tot erkenning van de waarheid komen.

  11. Op 7 maart 2010 @ 21:45 schreef Anonyma

    Beantwoorden

    @@torayeshadmin
    6 maart 2010 om 11:14 pm

    Mijn bijdragen zijn wel wat verwarrend vind ik nu zelf, maar ik was nieuwsgierig naar de interviewer, omdat A.Kn. deed voorkomen alsof men van de eo naar Amerika was afgereisd, maar ik kreeg de indruk dat men gewoon een bestaand interview aangekocht had.
    Ik vermoedde dat A.Kn. ons een beetje voor de gek hield om net te doen alsof zij Mosab zelf hadden geinterviewd.

  12. Op 7 maart 2010 @ 21:48 schreef Mat Peeters

    Beantwoorden

    Meneer Eichmann,

    U denk er wel heel gemakkelijk over, maar heeft u zich wel eens afgevraagd van Wie ben ik? Waarom ben ik hier? en waar ga ik naar toe?. Deze drie vragen moet u zich maar eens stellen en een antwoord hierop vinden. Dat er een God is is voor duidelijk en wel de Christelijke GOD de enige echte. Zonder deze GOD ben je nergens probeer eens wat onderzoek te doen en niet gelijk oordelen dat er niets is.
    Maar verder is dat natuurlijk u eigen keus, die keus mag u maken daar laat GOD ons vrij in. Hij zegt ook of je bent voor me of tegen me.
    U kunt nog de goede keuze maken.
    Met vriendelijke groet

  13. Op CNN vanavond een interview gezien met Mosab Hassan Yousef (auteur Son of Hamas):

    http://www.cnn.com/CNNI/Programs/amanpour/

    The god of koran is the greatest gangster of the world, hetzelfde als Hirsi Ali en Wilders zeggen.

    • Op 7 maart 2010 @ 23:36 schreef torayeshadmin

      Beantwoorden

      Hi Johrij, ik zeg het al jaren en ben blij dat het steeds meer door dringt; nu de landverradende politiek en geestelijk leiders nog, m.n. de gristen lijken.
      Shalom,
      Ben

  14. ik zeg gatver omdat ik lees dat er sympathie lijkt te zijn voor de mening van GW.
    vind zelf dat juist gelovigen zich zouden afkeren tegen allen die zich tegen een geloof afzetten. immers er was eens jaren geleden iemand die hetzelfde deed.

    zien jullie dat niet?
    hebben we niet geleerd van de holocaust?
    watvoor belang heeft GW bij de verwijdering van een geloof uit een samenleving?

    daarom gatver!

    een uitspraak is altijd zinvol, behalve wanneer die uitspraak de ander niet zint.

    • Op 8 maart 2010 @ 14:01 schreef torayeshadmin

      Beantwoorden

      Beste CPO,
      Ik heb sympathie voor de pogingen van de PVV om de islamisering te ontmaskeren en te stoppen. Je verwijzing naar Hitler is meer dan schandalig, omdat het een gotspe is, om :
      -Hitler met Wilders te vergelijken
      -de positie van moslims in ons land nu te vergelijken met Joden in Hitler Duitsland.
      -om te stellen dat de islam een (vreedzame) religie is, lees de haatverzen in de koran/hadith, het is een totalitair verderfelijk systeem en niet “een geloof”
      Bij “een geloof” moet je je afvragen, wat dat “geloof” inhoudt en dat is bij de islam geen “liefde tot God en de naaste als jezelf” zoals in het joods-chr. geloof volgens de Bijbel, maar bij de islam is het:
      ” onderwerp de wereld voor een wrede harde afgod (Allah) met als voorbeeld Mohammed (moordenaar, pedofiel, polygamist en manipulator) en haat alle niet-moslims als apen, varkens, dhimmi’s en brandstof voor de hel”

      Shalom,
      Ben

  15. @ Joseph Eichmann

    Als je een bijbel hebt, of er een te pakken weet te krijgen, en je er in durft te lezen,
    lees dan: Psalm 14:1

    Shalom.

  16. Op 8 maart 2010 @ 13:56 schreef Anneke v.d.Zalm

    Beantwoorden

    Mosab Yousef is inmiddels één van de meerderen EX-moslims.
    Noem bij deze nog een naam/persoon: Farshid Seyed Mehdi,een ‘ex’-Iraniër en een nieuw geboren christen!! Wat zegt hij in ‘t intervieuw(?/!)..”Het was voor mij héél duidelijk,vooràl de ZEKERHEID die Jezus/Yeshua geeft”..
    Zie zijn webadres: http://www.fcnn.com -Farsi Christian News Network-.
    Deze man kwam uit een fanatiek moslim-gezin,specifiek zijn moeder was een ‘vurige’ moslima. Ze werkte op een Armeense school en had als doel al die jonge schaapjes,satannetjes in haar ogen w.s.,tot de islam te bekeren. TOTDAT: zij van een meisje uit haar klas een Bijbel in handen kreeg en hfdstk 1Kor.13 las -een hooglied van liefde-!! NIET haar klasje kwam tot bekering,máár ZIJzelf werd een christenvrouw!! Meer info: Het Zoeklicht nr.2 -23.01.2010-
    Het is diep triest dat de Westerse samenleving/politiek de ogen halsstarrig gesloten houdt voor de (harde) WAARHEID.
    Zèlfs de nieuw-geboren christenen van islamitische afkomst worden niet gehoord. Hún belevingen worden pertinent ONTKENT;want,ach mensen vul zelf maar in. !!De splintertjes in de(politieke)ogen van veel mensen zijn groeiende en worden hele balken..loodzwaar om de ogen nog geopend te kunnen houden. Alléén Jezus/Yeshua zou deze ‘balken’ kunnnen verwijderen,Hij zal Zich er niet aan vertillen en de ogen zullen geopend zijn.
    Máár wat zullen ze dan zien/weten?? Zie(b.v.)Ps.83:19

    -Opdat zij weten dat Gij alleen met Uw Naam zijt de HEERE, de Allerhoogste over de ganse aarde-(SV)

    • Op 10 maart 2010 @ 09:46 schreef torayeshadmin

      Beantwoorden

      Hi Anneke, schitterend verhaal! Alleen de website fcnn.com wil niet erg lukken, met safari en firefox ook niet; zoeken we uit of heb jij een suggestie?
      shalom,
      Ben

  17. Op 8 maart 2010 @ 14:12 schreef Anneke v.d.Zalm

    Beantwoorden

    In meerdere reacties ‘zit’ enige oorlogssfeer!! Dankzij de TE vrije samenleving wil/heeft een ieder gelijk,iets wat niet mogelijk is. Vandaar dat mensen steeds(o.a.)grimmiger worden naar elkaar toe. De maatschappij lijdt aan het enorme ‘Ikke ikke ikke-syndroom’,wat op een gegeven moment desastreus zal zijn!!

    Beste Ben,
    Het is een HEIDENS werk om een ‘christen’ te bekeren,een proces wat niet zonder ‘slag of stoot’ zal gaan.
    Nu zeg ik hier niet dat je uit bent op bekeren van de maatschappij,maar doel meer op de ‘kleine’ oorlogssfeer.

    Shalom en God Bless,
    Anneke.

    • Op 8 maart 2010 @ 15:06 schreef torayeshadmin

      Beantwoorden

      Hi Anneke, wat bedoel je met “enige oorlogssfeer”? Dat andersdenkenden scherpe vragen stellen? Mag best, krijgen ze een scherp antwoord zo nodig, maar ik begin toch altijd begripvol en vragen stellend.
      Christenen kunnen onderling ook best van mening verschillen, is prima, al pratend komen we samen verder.
      Allemaal zijn we “werk in uitvoering” en bekeren van de maatschappij? Geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt, we leven toe naar de komst van Yeshua ha Mashiach ben David, door een moeilijke tijd heen.
      Shalom,
      Ben

  18. Op 8 maart 2010 @ 14:40 schreef Anneke v.d.Zalm

    Beantwoorden

    Joseph Eichmann,neem de Bijbel in de handen,ga naar het boek Spreuken(O.T)en lees hoofdstuk 24 -Lessen der Wijsheid-
    Of:(b.v.)het boek Prediker hoofdstuk 7 -Lof der Wijsheid-

    Zie terug naar de reactie|2010.03.5 -6.56pm| “..zal religie nog lang een(negatieve)rol spelen in de samenleving”
    Waarom is dit in velen ogen/belevingen zo het geval??
    Antwoord:
    De samenleving is totaal losgekoppeld van de Wet die God aan Mozes gaf. Hierdoor is men overduidelijk de weg kwijtgeraakt;vandaar de toename van zelfdodingen,het aantal psychiatrische patiënten groeit ook met de dag,de enorme toename van corruptie/fraude en zo kunnen we nog wel even doorgaan!!
    Er is een vurige oorlog gaande tussen satan(dé gevallen engel)en God!!Deze weerkaatst zich hier op aarde,de grond onder onze voeten wordt heter en heter.De HEER is duidelijk schoon schip aan het maken op deze planeet.
    Hoop dat u/je dit kunt inzien,probeer u/je zeker niet te bekeren.U heeft een eigen verantwoordelijkheid.
    Succes en Shalom,
    Anneke.

  19. CPO, wat definieër jij als een ‘geloof’? De Van Dale zegt het volgende over het woord geloof:

    “ge·loof het; o -loven 1 het vertrouwen in de waarheid van iets”

    Onder deze definitie is ook het Nazisme te plaatsen (geloof dat het arische ras superieur is aan anderen – geloof dat Joden minderwaardig zijn) De islam is niet alleen een geloof, maar een allesomvattend politiek systeem dat doorwerkt tot in alle lagen van een samenleving als het zijn uitwerking krijgt (via sharia). Persoonlijke bewegingsvrijheid en vrijheid van menigsuiting zijn binnen sharia wegeving niet mogelijk.

    Je argument dat gelovigen zich zouden moeten afzetten tegen iedereen die zich tegen een geloof uitspreekt is dan ook volledig een slag in de lucht en erg naïef. Je vraagt je af of we niet geleerd hebben van de holocaust?? Nou jij in elk geval niet, dat moge duidelijk zijn. Als het aan jou ligt krijgt Mohammed alle bewegingsvrijheid die hij nodig heeft, net als Hitler, om zijn zieke ideëen tot uitvoer te brengen.

  20. Op 11 maart 2010 @ 10:41 schreef Anneke v.d.Zalm

    Beantwoorden

    Beste Ben, begrijp niet dat je niet op die website kunt komen van Farshid Seyed Mehdi -http://www.fcnn.com- Het is een tweetalige website(Arabisch en Engels)Met een ruime informatie over het(hedendaagse)reilen en zeilen in de oude Babylonische regionen.

    |2010.03.08 -2:12pm|Het woord ‘oorlogssfeer’ weegt wat te zwaar,doelde op de steeds grimmiger houding van de samenleving,het Ikke,ikke ikke-syndroom is nog groeiende.
    Uitdrukking:
    “het is een heidens werk een’christen’te bekeren”(en een christelijk werk een heiden te bekeren)vond ikzelf wel leuk klinken.Dus: NIET persoonlijk op jou gericht.Het is meer een uitdrukking om over na te denken;zèker door de’chr.’politieke partijen van dit land!! “Als deze politici nog na kùnnen denken” Ze beseffen niet eens dat het hun meer te doen is om de eigen macht/’kracht’ en zijn totaal niet meer geïnteresseerd in het landsbelang. Vandaar het ‘rottingsproces’ in het land,zeg maar: wereld.
    Nederland is in onze/mijn ogen een land met joods-christelijke wortels,die eigenlijk aan het afsterven zijn. Máár niet geheel zullen afsterven,dat zal niet toegelaten worden door onze Vader/Abba. Halleluja!!
    “Dit weet jij ook heel goed”
    Shalom en God Bless!

    • Op 11 maart 2010 @ 11:32 schreef torayeshadmin

      Beantwoorden

      Bedankt Anneke voor je toelichting, van harte eens.
      Ik heb fcnn geprobeerd, lukt nu wel, maar niet rechtstreeks vanaf de link in jouw tekst, blijkbaar moet je de link eerst apart in de browser zetten en ook in de juiste browser, want firefox pakt em niet, safari wel.
      Heel informatieve website!
      Shalom,
      Ben

  21. Op 18 maart 2010 @ 01:56 schreef Anonyma

    Beantwoorden

    Had u dit interview al gezien? Just in case:

    http://shoebat.com/videos/sonHamas3.php

    Hopelijk bekijken de Hoogmogend Heren Rechters, die menen dhr Wilders te moeten veroordelen dit interview ook. Hopelijk zendt iemand hen dit interview toe.

    • Op 18 maart 2010 @ 09:24 schreef torayeshadmin

      Beantwoorden

      Hi Anonyma, uitstekende link, ik zet em gelijk in mijn artikel over deze Mosab Youssef, die vasthoudend uit eigen ervaring en uit de islambronnen koran/hadith laat zien hoe duivels de islam is!
      Moge onze Vader in de hemel velen aanraken door dit getuigenis!
      Shalom,
      Ben

      PS: doorsturen aan die landverradende christen lijken heeft amper zin, wie als politiek en/of geestelijk leider had willen zien, hoe de islam is, had het al lang gezien!
      Men gaat liever met oogkleppen voor de weg van de NWO richting antichrist.

  22. Duidelijke taal van Mosab! Hij windt er geen doekjes om. Hij slaat ook de spijker op z’n kop wanneer hij uitlegt dat de meeste moslims hun eigen religie niet kennen. Daarom dat ze ook alleen maar met agressie kunnen reageren wanneer ze geconfronteerd worden met de waarheid over Mohammed of bepaalde verzen in de koran.

  23. Mensen die niet blind zijn zullen nooit de waarheid zien. Waarom waren de Joden bijna uitgeroeit door Hitler? Omdat hij jaloers was op de Joden omdat hun Boek zegt dat zij de uitverkoren volk zijn gekozen door God. De Thora kwam niet overeen met zijn begeerten want hij vond waarschijnelijk dat de Duitse volk beter was.

    De Islam, de naam zegt het al: Onderwerping aan de wil van God. Allah is de God van Abraham en alleen blinden zullen dit verwerpen. Allah en Zijn Boek zijn duivels? Breng eens een Hoofdstuk naar voren indien deze duivels is?

    Iedereen kan Verzen uit context halen en vervolgens schreeuwen: zie je wel! Duivels! Kan ik met de OT doen en met de NT en vervolgens maak ik een filmpje met de Christelijke KKK erin en gooi ik een paar Bijbelse verzen er op om de brains nog beter te misleiden. La ilaha ilallah en dit was de Boodschap van alle Profeten.

    • Op 10 juni 2010 @ 11:14 schreef torayeshadmin

      Beantwoorden

      Beste ………… ( je noemt je Allahu_Akbar)

      Hitler borduurde voort op het antisemitisme van de kerken, (NB ik zeg kerken, dus menselijk fout denken; de Bijbel leert die onzin niet natuurlijk!) en het antisemitisme in de koran!
      Hij werkte graag samen met de Groot Moefti van Jeruzalem destijds.

      Islam is onderwerping aan de koranafgod, de Allah zoals daarin beschreven en die is NIET de God van Abraham, Isaak en Jakob, zoals in de Bijbel beschreven en zoals Hij Zich in Yeshua ha Mashiach openbaart.
      Wegens dat enorme verschil tussen de beschrijving van God in de Bijbel en Allah in de koran moet 1 van beiden een afgod zijn.
      In de islam is het de grootste zonde aan Allah een genoot toe te schrijven, laat staan een Zoon en wie dat geloven, zullen eeuwig in de islamhel gemarteld worden, zoals je wel weet.

      De koran komt helemaal niet van de profeten van de Bijbel, maar is een samenraapsel van ideeën van Mohammed, waar veel feitelijke fouten in zitten en alleen op hem is gebaseerd, ook nog analfabeet.
      De Bijbel rust op 40 Joodse schrijvers en heeft Yeshua ha Mashiach centraal als de eniggeboren Zoon van God, God in mensengestalte.

      Daarom is Allah, koran, islam een duivels systeem, het misleidt allen die er in geloven op een doodlopende weg en houdt hen van de liefde waarheid en gerechtigheid af, die de ene ware God, de God van Abraham, Isaak en Jacob in Jezus Christus (Yeshua ha Mashiach) heeft geopenbaard.
      Graag praat ik met je verder,
      shalom,
      Ben

  24. Sura 9:5 gebied om ongelovigen (dus alle niet-moslims) te vermoorden. Ik ben erg benieuwd in welke context dat gelezen moet worden zodat dit niet letterlijk genomen hoeft te worden?

    • Op 10 juni 2010 @ 15:24 schreef torayeshadmin

      Beantwoorden

      In de film geeft eerst sjeik Fawaz antwoord op die vraag en dan volgt een commentaar van Hans Jansen. Ik stel die vraag al jaren, heb allerlei ongeloofwaardige varianten gehoord, maar het komt uiteindelijk in de praktijk neer op wat er staat.
      Shalom,
      Ben

  25. Tja wat kun je ervan zeggen. Iemand als CPO die wederom Wilders met Hitler vergelijkt. Schandalig!!! Toch denk ik dat een vergelijking met W.O.II wel gerechtvaardigd is. Maar dan andersom!!!

    De bruinhemden lopen nu al op straat:
    1/criminele Marokkanen en andere mensen met een islamitische achtergrond (ja, ook Antillianen en blanken, natuurlijk, maar dat heeft niet de overhand)die de straat terroriseren (vrouwen zonder hoofddoek beledigen) en no-go zones creeren. De bruinhemden van nu.
    2/ de censurering van de media: sommige onderwerpen mogen niet bekritiseerd worden (dat is Islam en alles er omheen). Alles wordt teruggebracht naar discriminatie van kwetsbare minderheden, godsdienstvrijheid en haatzaaien.
    3/ De nadruk op het krijgen van kinderen. de Nazi’s stimuleerden hun onderdanen tot het hebben van veel kinderen (door het aanbieden van een Volkswagen bv.). Binnen de Islam wordt vrouwen geleerd er voor de kinderen te zijn en veel kinderen te krijgen (zie de demografische statistieken).
    4/ Het uitoefenen van invloed op alles wat de Islam tegenstaat door middel van intimidatie en geweld (zoals de SS).
    5/ Een paralelle wereld creeren binnen de Nederlandse maatschappij (eigen scholen, eigen gebdsruimtes in openbare gelegenheden, eigen banken, eigen rechtspraak, eigen restaurants, zelfs eigen ziekenhuizen). Dit creeert een splitsing in de maatschappij en bevordert de weerstand tegen de democratie, precies zoals de Nazi’s deden met hun afgeven op de Joden. I.p.v. zichzelf te onderscheiden, drukten de Nazi’s de Joden in het verdomhoekje: dus ook een tweedeling in de maatschappij.
    6/ De Nazi’s richten onder leiding van Goebbels meerdere spraakorganen op die de media beinvloeden en de algemene opinie naar hun hand zetten. Zo zien we vandaag ook onnoemlijk veel Moslimplatforms die zeggen te spreken namens de hele moslimgemeenschap. Men moet bedenken dat diegenen diede moeite nemen om zich voor de Islam uit te spreken, doorgaans ook de meest fanatieke zijn.
    7/De Nazi’s begonnen ook klein en stap voor stap. Hitler was zelfs “democratisch” gekozen (uiteraard onder bedreiging en intimidatie van kiezers) aangezien de toenmalige politiek niet doorhad wat een gevaar hij en zijn partij werkelijk waren. Ze waren verblind door de media en de omgebogen publieke opinie. Dat zie je nu weer: het anti-Israel sentiment is iets van de laatste jaren, toevallig tegelijk ontstaan met de enorme aangroei van moslims. Bovendien zien we het nu ook al gebeuren met de hoofddoek: ach, dat is zo onschuldig, dat stelt niets voor. Tja, zo begint het. Zo begon het ook in de jaren zeventig in Iran, toen in 1979 een bloedige revolutie ontstond.
    8/ Hitler maakte er geen gehiem van dat hij de Joden van alles de schuld gaf. HIj was hier openlijk in. Ahmadinijad zegt precies hetzelfde en weer nemen we hem niet serieus. Niet alleen dat, de propagandamachine in de Islamitische wereld met antisemitische en antiwesterse leuzen werkt op volle toeren en we blijven maar denken: ach, dat menen ze niet en het is zover van ons bed. Ook vele imams en vele scholen (madrassen) onderwijzen deze haat. Staatstelevisie propgeert dit gedachtegoed. Iran werkt aan een atoombom. Hoever moeten we het laten komen voordat we doorhebben dat dit en herhaling is van het Nazisme? Veel erger, want het Nazisme had maar enkele jaren om te ontstaan, het Islamistisch gedachtegoed bestaat al eeuwenlang. Bovendien heft Iran drie keer zo lang de tijd gehad om aan een leger te werken.

    Dus ja, een vergelijking met het Nazisme is terecht, mits goed onderbouwd.

Geef een reactie

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*