Tora Yeshua  תורה־ ישוע

 Welkom op onze geheel vernieuwde website; stuur ons uw suggesties dan wordt het nog mooier.

Socioloog Ruud Koopmans, sociaal democraat: 50 miljoen jihadisten !

694
© David Aussenhofer
‘Het Westen moet zich veel weerbaarder opstellen’

RUUD KOOPMANS
Volgens de Nederlandse socioloog Ruud Koopmans (55) wordt het gevaar van de radicale islam in het Westen nog altijd onderschat. ,,Wereldwijd zijn 50 miljoen moslims bereid geweld te gebruiken.”

Lees het hele artikel op
http://www.ad.nl/dossier-nieuws/het-westen-moet-zich-veel-weerbaarder-opstellen~a6ac99b0/?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_campaign=socialsharing_web

met honderden instemmende reacties.
Mensen als prof. Afshin Ellian, regelmatig in Elsevier te lezen en Ruud Koopmans (socioloog) maken op wetenschappelijk nivo duidelijk, dat de islamisering ons de kop zal kosten, als er niet snel wat veranderd.
Als joods-chr. pastor roep ik dat al 15 jaar, met artikelen op deze website, maar ook in 2010 met een paginagroot artikel in Trouw nalv. onze DVD
https://tora-yeshua.nl/2010/07/interview-in-trouw-over-film-islam-en-waarheid-24710/

Maar nog steeds gaan de landverraders in ons parlement (op de PVV/VNL na de hele bende !) en alle voorgangers van kerken en synagoges door ons land uit te leveren aan de islamoverheersing.
Een enkele uitzondering roept na zijn pensionering ook wat ! Maar waar zijn de gemeentes, die op de eigen website de islam ontmaskeren en tegelijk moslims het evangelie uitleggen, in alle duidelijkheid?
Dus inclusief het gegeven, dat de koranAllah een duivelse manifestatie is, totaal anders dan JHWH ?
Koopmans toont aan, dat bijna de helft van alle moslims de koran boven alles stelt en bereid is om die totalitaire waanzin te verdedigen en uit te breiden.
Steeds meer mensen van naam uit de seculiere hoek zeggen hetzelfde, maar de PvdA leugenaars blijven vanuit hun zinkend schip roepen, dat  de multiculti maatschappij het hoogste ideaal is, “wir schaffen es”.

De Christenunie olv Gert Jan Segers is wel een van de meest walgelijke voorbeelden van christelijke hypocrysie met hun credo “islam is in ons land een gelijkwaardige religie” en daar staat de CU uitdrukkelijk voor.
“de vrijheid van religie van de moslims is net zo zeker als de vrijheid van religie van alle andere religies”.
Zeg dat maar tegen de ter dood veroordeelde Asia Bibi in Pakistan.
Zeg dat maar tegen de Nederlanders tot de verkiezingen over ca. 2 maanden, es zien  wie er behalve de PVV en VNL eisen, dat de islam hier verboden wordt, omdat men als doel heeft hier het kalifaat te vestigen.

De islam is een tijdbom , die al 1400 jaar tikt en langzaam ontploft , totdat de wereld er mee vergiftigd is en aan te gronde gaat.
De NWO elite gebruikt deze bom, zie de gang van zaken in de zgn. “Arabische lente”, waarin de manipulaltie van Mohbama en de CIA duidelijk genoeg is geworden.

Gelukkig weten we vanuit de Bijbel, dat JHWH ingrijpt en zal verschijnen in de gestalte van Yeshua te Yerushalayim , om alle oprechte gelovigen in Hem te redden van de ondergang.
We gaan door met profetisch waarschuwen, tot dat Hij komt en ik zou graag hier onder reacties lezen van Bijbelse gelovigen, die het hiermee eens zijn.
Honderden reacties onder het AD artikel en bij Elsevier regelmatig, grotendeels uit de seculiere hoek.
Waar zijn de reacties van de Bijbelse gelovigen?
We hebben hier dagelijks  meer dan 300 tot  400 lezers, slechts enkele reacties van een paar, veel dezelfde lezers.
Met alle waardering voor die reacties wil ik de rest , die alleen maar leest, vragen om  nalv. dit artikel te reageren, kom weg uit de anonimiteit en geef uw mening hieronder.
Lees nog eerst even op de website van uw kerk of synagoge en kijk wat men er schrijft over de islamisering.
Niets dus. (graag verneem ik de site van uw kerk, als het anders is).
Als het klopt, reageer dan van uit uw eigen verantwoordelijkheid als Bijbelse gelovige. En uiteraard is iedereen, vanuit welke ideologie ook, welkom om te reageren .
Naast uw reactie onder dit artikel is ook financiele steun nodig,  zie https://tora-yeshua.nl/steun-ons-met-uw-gaven/  , we ontvingen in december een onverwachte , eenmalige gift van 45 euro van een onbekende, hartelijk dank !
Ik vraag niet vaak om geld, zoals u weet, maar om dit werk te kunnen blijven doen, vraag ik u nu om daar es biddend over na te denken: maak een vast maandelijks bedrag over, 5 of 10 euro kunnen de meeste mensen wel missen.

Reageer aub,  in woord en daad; Yeshua was niet anoniem, zoals we weten.

Shalom,

Ben Kok (joods-chr. pastor)

Navigeer naar andere artikelen

21 Responses to Socioloog Ruud Koopmans, sociaal democraat: 50 miljoen jihadisten !

  1. Ze worden eindelijk wakker ! maar ik vrees dat het te laat is. De mosliminvasie is niet meer te stoppen en ook van Israel willen ze een Arabische Islamitische staat maken voor Joden geen plaats ! Goed artikel! Shalom

  2. Op 5 januari 2017 @ 14:49 schreef Verlegen

    Beantwoorden

    Beste meneer Kok,

    Ik heb uw bericht gelezen en ik moet eerlijk bekennen dat ik niet goed begrijp waar u uw lezers tot oproept. Vergeef mij mijn onvermogen :(. Toch wil ik voor een gedeelte wel aan uw oproep voldoen in hetgeen ik denk/meen te weten/begrijpen. Daarbij beroep ik me op de Bijbel.

    2 Timotheüs 2:24-26
    24 Een dienstknecht van de Heere moet geen ruzie maken, maar vriendelijk zijn voor allen, bekwaam om te onderwijzen, en iemand die de kwaden kan verdragen.
    25 Hij moet met zachtmoedigheid hen onderwijzen die zich verzetten. Misschien geeft God hun eens bekering, zodat zij tot erkenning van de waarheid komen
    26 en zij weer mogen ontwaken uit de strik van de duivel, door wie zij levend gevangen waren om zijn wil te doen.

    Wellicht niet een antwoord of uitspraak van mijn kant waarop u hoopt, waarvoor dan ook mijn excuus.

    • Hi Verlegen,
      Dank voor je reactie, mijn vraag is: wat is jouw mening over de islam en de islamisering van Europa ?
      Shalom
      Ben

  3. Goed stuk ben moet ik de moslim liefhebben maar hun geloof afwijzen?het mooie is je eerlijkheid omtrent dit punt iedereen roept maar wat bij ons in de bappies gemeente wordt hier nooit over besproken ik voel me steeds minder thuis in de diverse gemeente maar aan de andere kant ik ben geen jood en hoef toch niet me joods gaan gedragen ik zou daar best wel eens met jouw over spreken
    Ik vind je site geweldig en ik heb een warm hart vol Israël zou fijn zijn als ik je eens zou spreken Ben Gods zegen groet Rien

  4. Op 5 januari 2017 @ 16:32 schreef Peter van Bijsteren

    Beantwoorden

    Hoi Ben, hier een reactie. En nee, niet anoniem. 15 jaar geleden verscheen er van mij een ingezonden brief in de Metro n.a.v. een antisemitische demonstratie in Amsterdam. En er zijn meerdere brieven van mij in kranten verschenen. Nu ben ik bezig met een studie over de Islam in de Bijbel. Dus er zijn echt wel meerderen die het gevaar van de Islam onderkennen, ook al bekijken ze niet dagelijks je website of plaatsen ze geen reactie. Groetjes en nog veel succes, dat de ogen van nog velen zullen opengaan.

    • Hi Peter
      Inderdaad zijn er steeds meer mensen, vaak seculier, die de islam mee ontmaskeren, prima. Onderkennen ook goed, zal es tijd worden.

      Mijn punt is, dat ik geen enkele website ken van enige kerk of synagoge, behalve dan die van onze Tora-Yeshua gemeente, die dat in het openbaar doet en dan met liefde voor de moslimmedemens, zover die in eerlijk gesprek zijn duistere achtergrond wil ontmaskeren.
      Ik verneem graag meer van je studie “islam in de Bijbel” ; bel even anders, altijd goed om elkaar te leren kennen.
      Shalom
      Ben

  5. Ik heb soms een hekel aan bijbelfundamentalisten die met de bijbel in de hand alles willen bewijzen zoals verlegen in zijn of haar reactie! alhoewel hij of zij een punt heeft is de islam duidelijk een ideologie die mijlenver van de bijbel afstaat en daar moet ge geen bijbeldeskundige voor zijn ! Shalom

    • Hi Willy,
      Eerst maar es zien, wat de inhoud is van de opmerking van Peter over “islam in de Bijbel”. Als er aangetoond wordt, dat het een vorm van antichrist is, is dat toch prima?
      En dat is goed aantoonbaar.
      Shalom
      Ben

      PS: ik zag later, dat je op “Verlegen” reageert, wellicht kan hij of zij daarop zelf antwoorden?

  6. Op 6 januari 2017 @ 13:04 schreef Verlegen

    Beantwoorden

    Beste meneer Kok,

    Op uw vraag wat mijn mening is over de ideologie, of de boodschap, die uitgaat van de god van de koran?. Nou daar kan ik heel kort over zijn. Daar kan ik me in het geheel niet in vinden. Iedere boodschap, of die nu uit de koran komt of uit een andere hoek, die ons wil doen laten geloven dat we met onze handen aan Gods schepping mogen komen is een boodschap die niet van God komt maar van satan. Ieder boodschap die voor chaos, verwarring, haat, dood, verderf, verdeling ect etc staat, is een boodschap die niet van God komt maar van de vader van de leugen. Maar dit is mijn mening. Maar omdat ik een mens ben en niet God weet ik ook niet of mijn menig wel de juiste is en of die er in Gods ogen ook wel toe doet. Want niet mijn wil zal geschieden, maar Zijn wil zal geschieden :).

    Dat de meningen uiteen lopen over hoe we deze strijd dienen te voeren laat wel blijken hoe groot de verdeling is binnen onze samenleving, in de wereld en dus ook onder gelovigen en niet gelovigen. Wie de antichrist is???? ik weet het niet, misschien is het wel Donald Trump, of een paus in Rome of iemand die de god van de koran aanbid. Wie zal het zeggen??? Ik hoop, wens en bid alleen dat ik, en vele met mij, niet het merkteken van het beest op ons voorhoofd of op onze rechterhand zullen dragen.

    Openbaring 13: 11-18

    15…dat allen, die het beeld van het beest niet aanbaden, gedood werden.
    16 En het maakt, dat aan allen, de kleinen en de groten, de rijken en de armen, de vrijen en de slaven, een merkteken gegeven wordt op hun rechterhand of op hun voorhoofd,
    17 [en] dat niemand kan kopen of verkopen, dan wie het merkteken, de naam van het beest, of het getal van zijn naam heeft.
    18 Hier is de wijsheid: wie verstand heeft, berekene het getal van het beest, want het is een getal van een mens, en zijn getal is zeshonderd zesenzestig.

    • Hi Verlegen, dank voor je reactie.
      Je mening is helder en die deel ik helemaal. Als je dan weet hoe het zit, handel er dan naar. Ga niet alles in twijfel trekken, omdat je niet God bent.
      Dat weten we allemaal, niemand die dat denkt. Maar als normaal gezond mens beoordeel je een zaak of persoon, controleer je die met enkele anderen en dan handel je naar beste weten.
      Islam zo fout als wat? Ok, weg met die zooi dan.
      Dat is het minste wat je kunt zeggen en verder natuurlijk een eerlijk moslimmedemens het evangelie aanreiken, als hij/zij daarvoor wil open staan.
      Shabbath shalom
      Ben

  7. Op 6 januari 2017 @ 14:23 schreef Verlegen

    Beantwoorden

    p.s. mijn excuus als ik als verlegen reageer en niet met de naam die mijn ouders mij bij mijn geboorte hebben gegeven. Deze is karin en ik ben een zij, die gewoon verlegen is. Nogmaals mijn excuus.

  8. Goede reactie van Mevr. Karin . Je moet steeds vragen blijven stellen en excuus mocht ik wat te kort door te bocht zijn gegaan dat was geenszins mijn bedoeling ! Shalom

  9. Hoi Ben mijn mening over de islamisering. Deze heeft als doel een antichristelijk gedachtegoed te introduceren. Met als einddoel een islamitisch Europa te creëren. En vervolgens met dit Europese kalifaat strijd te voeren tegen Israel.(Wat nu eigenlijk al gebeurd)

    • Hi Robert, join the army.
      En dan bedoel ik “de Geestverwanten, die met moslims in gesprek gaan om hen de mogelijkheid te bieden het evangelie te begrijpen, zodat ze uit hun duisternis verlost worden”.
      Dat kan in ons Tora-Yeshua netwerk, alleen al door te reageren onder de artikelen, te groeien in het Bijbelse geloofsleven, gebed, fin. steun, samen shabbath vieren waar dat kan.
      Shabbath shalom
      Ben

  10. Op 7 januari 2017 @ 17:43 schreef D.havila

    Beantwoorden

    Ik reageer om toch nog even weer duidelijkheid te geven
    zoals de Bijbel de antichrist definieert, dat staat in 1Joh2:18; lees maar!
    In 4:3 staat dat de antichrist er in de eerste eeuw al was.
    Hand.20:30 werd gezegd dat ze uit de eigen gemeente zouden komen.
    Jezus noemde het in een illustratie, ’onkruid’ Matth.13;
    en dat het zou blijven bestaan tot in de eindtijd.
    Jezus noemde het niet voor niets ‘onkruid’ het is een overwoekering van de ‘tarwe’ ‘( Waarheid)
    Een ‘antichrist kan een afzonderlijk persoon zijn maar ook een georganiseerde ‘kliek’ (sekte)
    – Rooms Katholieke- en de Islam en wat daar mee samenhangt zijn dat niet de overwoekerende terreurreligies gebaseerd op angst – b.v. hel en verdoemenis, die zich tot de ‘allerhoogste’ hebben verheven. Eerdere wereldmachten hadden daar ook een handje van zie Jeremia 51:53.
    ik hoor graag die er anders over denkt!
    Vr.gr. Havila

    • Hi D’Havila,
      Als je “antichrist” in onze zoekmachine zet, zie je dat er hier al lang de nodige duidelijkheid over de antichrist is.
      In je reactie herhaal je wat hier al lang staat, maar het is goed om te horen, dat je het er blijkbaar mee eens bent.
      In die zin is je reactie een mooie samenvatting.
      “anti”christ wil zeggen: ipv de Christus, ipv de Mashiach dus. Elk mens,die Yeshua afwijst, heeft zijn eigen belang als afgod, als antiChristus en in die zin is de wereld inmiddels voor bijna 100% antichrist, we leven als Bijbelse gelovigen te midden van de antichrist.

      Zie ook https://tora-yeshua.nl/2015/12/wie-is-de-mashiach-en-wat-vraagt-hij-van-ons/
      Shalom
      Ben

  11. Hoi Ben

    Als ik een reactie betreffende PKN en Islam stuur naar ‘Nieuwwij’, word hij niet geplaatst. Ik schrijf alleen maar dat de god van Islam niet onze God is, omdat hij geen Zoon Jezus heeft………wel Mohammed……..

    Groet, Diana

  12. Robert, tegen welk Israël wordt dan door het europesche kalifaat strijd gevoerd? En welk “systeem” heeft overeenkomsten met islam? Wie trekt op de achtergrond aan de touwtjes? Welke rol speelt de verenigde staten in europa?

  13. Voortdurend stuur ik dit soort berichten door naar fam/kennisen/politci/facebook,
    maar (bijna) nooit respons.
    Helaas, helaas…………..

Geef een reactie

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*